خبرگزاری کار ایران

تبعات شکست مقابل تراکتورسازی؛

بازیکنان و کادر فنی استقلال ۲۰ درصد جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۱۱۹

مدیرعامل باشگاه استقلال در حالی اعضای تیم فوتبال این باشگاه را جریمه کرده که به گفته بازیکنان این تیم نتوانسته است به تعهدات مالی خود در قبال آنها عمل کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه را به دلیل عملکرد ضعیف ۲۰ درصد جریمه کرد.

به گزارش ایلنا، علی فتح الله زاده در حالی آبی پوشان را پس از شکست مقابل تراکتورسازی تبریز و قرار گرفتن در رده پنجم لیگ برتر فوتبال و از دست رفتن سهمیه آسیا بار دیگر به کسر ۲۰ درصد از مبلغ قراردادشان جریمه کرد که چندی پیش نیز همین جریمه را لحاظ کرده بود اما پس از دو پیروزی متوالی آبی پوشان مقابل الجزیره امارات و فولاد خوزستان، این جریمه را بخشید.

فتح الله زاده که در دو سال اخیر بارها از استعفا و کنار رفتن از مدیریت باشگاه استقلال سخن گفته است، جمعه شب نیز بار دیگر اعلام کرد، پس از دو بازی آینده آبی پوشان در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا از مدیریت این باشگاه کناره گیری می کند.

همانگونه که پیش بینی می شد، مدیرعامل باشگاه استقلال جمعه شب در مواجه با خبرنگاران از شفاف سازی مسایل مالی در این باشگاه طفره رفت.

حسابرسان وزارت ورزش و جوانان تا ظهر امروز(یکشنبه) به مدیر عامل باشگاه استقلال تهران مهلت داده اند که مدارک درخواست شده از جمله میزان درآمد از محل حامیان مالی، مجموعه درآمدهای دیگر غیر از اعتبارت اختصاص یافته از سوی وزارت ورزش و جوانان و ریز قرارداد بازیکنان استقلال را به آنها تحویل دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز