خبرگزاری کار ایران

سرمربی الاهلی پس از شکست سپاهان:

فوتبال همیشه عادلانه نیست / هیچوقت به بازیکنانم نگفتم وقت کشی کنند!

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۴۱

من هیچ‌گاه به بازیکنانم نمی‌گویم که در دیدارهای خود وقت‌کشی کنند و حتی از دروازه‌بان تیم خواستم که در این مسابقه با سرعت به بازی بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات گفت: باید صادقانه بگویم که نتایج فوتبال همیشه عادلانه نیست و این طبیعی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، کوزمین اولاریو در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: باید بگویم که این مسابقه بازی بسیار دشواری بود و اگر چه ما انتظار آن را داشتیم اما سپاهان بسیار بهتر از فیلم‌های خود ظاهر شد اما در نهایت ما توانستیم با استفاده از اشتباهات بازیکنان این تیم، از دو فرصت خود استفاده کرده و به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به عملکرد بازیکنان تیمش در دقایق پایانی بیان داشت: بازیکنان ما در ۲۰ دقیقه پایانی بازی بسیار خسته شده بودند زیرا ۳ روز قبل از این بازی، دیدار بسیار سختی داشتند اما باید به آنها به دلیل عملکرد خوبشان تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات در پاسخ به پرسش که آیا این نتیجه عادلانه بود؟، خاطرنشان کرد: باید صادق باشم و بگویم که فوتبال همیشه عادلانه نیست.

وی در مورد وقت‌کشی‌های بازیکنان الاهلی در این بازی افزود: من هیچ‌گاه به بازیکنانم نمی‌گویم که در دیدارهای خود وقت‌کشی کنند و حتی از دروازه‌بان تیم خواستم که در این مسابقه به سرعت به بازی بازگردد اما نزدیک بود که این بازیکنان صدمه ببینند.

اولاریو در خصوص اعلام آفساید گل شریفی و مهربان بودن داور با تیم الاهلی گفت: درست نیست در حال حاضر درباره داوری صحبت کنیم زیرا صحنه‌های داوری را به یاد ندارم اما ما در این مسابقه ۴ یا ۵ بازیکن را در اختیار نداشتیم و خوشحالم با این تعداد بازیکن به پیروزی رسیدیم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی امارات در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که چهارشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، در نهایت با پیروزی ۲ بر یک حریف اماراتی به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز