خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

فولاد برد را با تساوی عوض کرد / کسب یک امتیاز شیرین از ازبکستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۲۶

ازگروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه اختصاصی بنیادکار ازبکستان به نتیجه تساوی ۱-۱ دست یافت.

روز دوم از هفته سوم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های بنیادکار ازبکستان و فولاد ایران از گروه دوم پیگیری شد و درحالی که فولاد تا دقایق پایانی با یک گل از میزبان خود پیش بود، برد را با تساوی عوض کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته سوم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های بنیادکار ازبکستان و فولاد ایران از گروه دوم به قضاوت شعبان داور کویتی در ورزشگاه اختصاصی بنیادکار پیگیری شد که طی آن دو تیم به تساوی ۱-۱ دست یافتند.

در نیمه اول دو تیم فوتبال سرعتی و پایاپایی را به نمایش گذاشتند و موقعیت هایی را هم روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما نتوانستند توپی را از خط دروازه ها عبور دهند. در دقایق پایانی فولاد این شانس را داشت که دروازه میزبان را باز کند اما دروازه بان بنیادکار مانع از باز شدن دروازه اش شد.
در نیمه دوم فولادیها نمایش بهتری داشتند و فوتبال منطقی را در دستور کار خود قرار دادند و در دقیقه ۷۴ موفق شدند مزد برتری خود را دریافت کنند. در این دقیقه عبدالله کرمی که از میانه میدان صاحب توپ شده بود با عبور از چند بازیکن بنیادکار وارد محوطه جریمه شد و با ضربه ای محکم تور دروازه میزبان را به لرزه درآورد تا نماینده ایران به کسب یک پیروزی شیرین امیدوار شود.

پس از این گل تیم میزبان بر شدت حملاتش افزود تا بتواند گل خورده را جبران کند. فولاد هم دل به ضد حملات بسته بود و در چند صحنه روی دروازه حریف خطرساز شد. شاگردان فرکی در پنج دقیقه پایانی تلاش کردند توپ را در مرکز زمین به گردش درآوردند تا پیروزی یک بر صفر را حفظ کنند. در حالی که فولادیها خود را برای جشن پیروزی آماده می کردند تیم بنیادکار روی یک غافلگیری در دقیقه ۹۲ بازی را به تساوی کشاند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با این نتیجه ۵ امتیازی شد. در دیگر دیدار این گروه تیم های الفتح عربستان و الجیش قطر در ورزشگاه شاهزاده عبدالله عربستان به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان به تساوی بدون گل دست یافتند. به این ترتیب در پایان دور رفت گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم الجیش قطر با ۵ امتیاز در صدر قرار گرفت، تیم فولاد خوزستان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم ایستاد و تیم های بنیادکار ازبکستان و التفح عربستان با ۲ امتیاز در رده های سوم و چهارم جای گرفتند.

نتایج و برنامه ادامه رقابت های هفته سوم به این شرح است:

چهارشنبه ۲۸ اسفندماه

* گروه B

بنیادکار ازبکستان(یک) - فولاد ایران(یک)
گل ها: عبدالله کرمی دقیقه ۷۴ برای فولاد، وکید شودیف در دقیقه ۹۲

الفاتح عربستان(صفر) - الجیش قطر(صفر)

* گروه D

سپاهان ایران - الاهلی امارات، ساعت ۱۹، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

السد قطر - الهلال عربستان، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه شیخ جاسم بن حمد دوحه

* گروه F

هیروشیما ژاپن(۲) - اف سی سئول(یک)

بیجینگ گوان چین(۲) - سنترال‌کوئست استرالیا(یک)

* گروه H

وسترن سیدنی استرالیا(یک) - کاوازاکی فرونتال‌ژاپن(صفر)

اولسان هیوندای کره‌جنوبی(یک) - گو ئیژو رنه چین(یک)

نتایج کامل دیدارهای روز نخست هفته سوم به این شرح است:

سه شنبه ۲۷ اسفندماه

* گروه A

استقلال ایران(۲) - الجزیره امارات(۲)

گل ها: بارادا در دقایق ۵ و ۵۵ برای الجزیره و قاضی در دقیقه ۱۶ و عمران زاده در دقیقه ۶۴ برای استقلال

الشباب عربستان(۴) - الریان قطر(۳)

* گروه C

العین امارات(۳) - تراکتورسازی ایران(۱)

گل ها: آساموا جیان(۱۶ و ۷۴) و عبدالرحمان(۳۷) برای العین و فخرالدینی(۴۲) برای تراکتور

لخویا قطر(۲) - الاتحاد عربستان(صفر)

* گروه E

سرزو اوزاکای ژاپن(۴) - بوریرام یونایتد تایلند(صفر)

پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی(۲) - شاندونگ‌لیوننگ چین(۲)

* گروه G

ملبورن ویکتوری استرالیا(یک) - یوکوهاما مارینوس ژاپن(صفر)

گل: کوستا بارباروزس(۹)

گوانگژو چین(۳) - چونبوک موتورز کره‌جنوبی(یک)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز