خبرگزاری کار ایران

در واکنش به خبر یاهو؛

رحمتی: آنها از من کینه دارند / عزت و ذلت دست خداست

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۹۳۷

در کشورهای عربی این جور اشتباهات فراوان از دروازه بانان و بازیکنان این تیم‌ها دیده‌ شده و تصاویر آن روی وب وجود دارد ولی حتی سوژه خبری در همان کشورها نیز نشده است.

دروازه‌بان استقلال به انتشار گزارش اشتباهش در بازی با الریان قطردر سایت " یاهو مکتوب " واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، اشتباه سید مهدی رحمتی در بازی با الریان قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا باعثشکست تیم استقلال برابر این تیم قطری شد. پس از این بازی سایت یاهو مکتوب در گزارشی به اشتباه سید مهدی رحمتی پرداخت و اعلام کرد " رحمتی کاپیتان استقلال در بازی تیمش مقابل الریان در لیگ قهرمانان آسیا اشتباهی خنده‌‌دار انجام داد ".

این گزارش بازتاب زیادی داشت و در نهایت واکنش سایت شخصی مهدی رحمتی را هم در پی داشت. سایت رحمتی در این باره نوشت: " در روز گذشته خبری با تیتر بدترین دروازه بان تاریخ بر روی سایت یاهو عربی یا همان یاهو مکتوب که مخصوص کشورهای عربی است قرار گرفت. در این خبر با لحنی بسیار بد و زننده به مسخره کردن سیدمهدی رحمتی پرداخت و به عنوان یک صحنه خنده‌دار از آن یادکرد. این در حالی است که در کشورهای عربی این جور اشتباهات فراوان از دروازه بانان و بازیکنان این تیم‌ها دیده‌ شده و تصاویر آن روی وب وجود دارد ولی حتی سوژه خبری در همان کشورها نیز نشده است. برای شما سؤال نمی‌شود چرا؟ "

مهدی رحمتی هم که از این اقدام سایت عربی بسیار خوشحال بود، در این خصوص گفت: " از این که با اعتقادات خود این افراد را ناراحت و خشمگین کرده خوشحالم. هر چه آنها بیشتر از من متنفر باشند باعثافتخار و خوشحالی بیشتر من است.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: عزت و ذلت دست خداست، با خواست خودش به اینجا رسیدم و اگر بخواهد بیش از پیش خار چشم دشمنانم خواهم بود و اگر نخواهد تسلیم خواست و صلاح خودش هستم ".

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز