خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش باید مشکلات پرسپولیس را حل کند؛

پنجعلی: پروین گفت تا پول نیاورم سر تمرین نمی‌آیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۹۶

این مدت هم بچه‌ها به خاطر علی دایی ایستادند و چون دایی با بچه‌ها صحبت می‌کرد و می‌گفت مشکلات حل می‌شود اما مشکلات حل نشد و صبر بچه‌ها تمام شد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌های تیم امروز رسماً اعلان کردند به خاطر مطالبات‌شان تمرین نمی‌کنند.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بچه‌ها حاضر به تمرین نشدند و رسماً اعلام کردند به خاطر عدم دریافت مطالبات‌شان تمرین نمی‌کنند. فکر می‌کنم حل این مشکلات راهی ندارد جز اینکه وزارت ورزشی وارد شود چون متولی این باشگاه وزارت ورزش است و نباید تفاوت بگذارند و به هیات مدیره باشگاه و علی پروین کمک کنند تا مطالبات بچه‌ها را پرداخت کنند.

وی افزود: این رفتاری که با بچه‌های تیم می‌شود صحیح نیست. چند روز است کسی سر تمرین نیامده، هیچ کسی حال بچه‌ها را نمی‌پرسد. باید اعضای هیات مدیره می‌آمدند و پیگیر مشکلات بچه‌ها بودند، اما از روزی که رویانیان رفته کسی سر تمرین نیامده و حال بچه‌ها را نپرسیده است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: من قبلاً با علی پروین صحبت کردم، گفت پیگیر هستم تا ببینم چه کاری می‌توانم انجام دهم. علی آقا گفت تا پول نیاورم نمی‌آیم با بچه‌ها صحبت کنم و باید با دست پر بیایم. الان هم علی آقا دنبال پول است، اما وزارت ورزش هم باید به این ماجرا ورود کند چون علی پروین نماینده وزارت ورزش در باشگاه پرسپولیس است و با این مشکلاتی که پرسپولیس دارد علی آقا باید توسط وزرات ورزش حمایت شود.

وی افزود: علی دایی در این مدت تلاش زیادی کرد تا بچه‌ها را نگه دارد، اما دیگر باید چه بگوید و چه کار کند؟ این مدت هم بچه‌ها به خاطر علی دایی ایستادند و چون دایی با بچه‌ها صحبت می‌کرد و می‌گفت مشکلات حل می‌شود اما مشکلات حل نشد و صبر بچه‌ها تمام شد.

پنجعلی در پایان گفت: پرسپولیس الان شرایط خوبی در جدول دارد و واقعاً حیف است درگیر چنین مشکلاتی شود. بیایند مشکلات را حل کنند. برای پرسپولیس در این فصل خیلی زحمت کشیده شده و به خاطر مردم مشکلات را حل کنند تا نتیجه زحمات بچه‌ها را ببینم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز