خبرگزاری کار ایران

باید آرام آرام به سمت حرفه‌ای شدن قدم برداریم؛

دوستی‌مهر: کلاس‌ کاری تیم‌های ملی فوتبال باید حفظ شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۹۸

ضمن اینکه سفرای کشورهایی مانند بوسنی، نیجریه و برزیل هم بودند که این نشان از مهمان‌نوازی ماست و اینکه ورزش وسیله‌ای است برای همبستگی و نزدیک کردن دل‌ها به همدیگر…

سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان گفت: وقتی به سمت حرفه‌ای شدن قدم بر می‌داریم و مراسم رونمایی از لباس تیم ملی هم یکی از نشانه‌های رفتار حرفه‌ای در عالم فوتبال است.

علی دوستی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به حضورش در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی در بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل خاطرنشان کرد: این اتفاق جدیدی بود که در فوتبال کشورمان رخ می‌دهد ما باید آرام آرام به سمت حرفه‌ای شدن قدم برداریم و برای این کار احتیاج است سبک و سیاق حرفه‌ای بودن را عمل کنیم و کلاس‌کاری تیم‌های ملی حفظ شود. مراسم شب گذشته هم جنبه‌های مثبت فراوانی داشت. اهالی فدراسیون دور هم جمع شدند، پیشکسوتان هم بودند و از آنها قدردانی شد.

ضمن اینکه سفرای کشورهایی مانند بوسنی، نیجریه و برزیل هم بودند که این نشان از مهمان‌نوازی ماست و اینکه ورزش وسیله‌ای است برای همبستگی و نزدیک کردن دل‌ها به همدیگر که خوشبختانه این کار شب گذشته به خوبی توسط فدراسیون فوتبال انجام شد.

وی افزود: مراسم رونمایی از لباس تیم ملی نشان داد قداست این لباس چقدر بالا است. مهمانانی در مراسم شب گذشته حضور داشتند که اعلام کردند وقتی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شدند تا سه روز نمی‌توانستند بخوابند. بازیکنانی مانند مهدوی‌کیا، گل‌محمدی، افشین پیروانی، خداداد عزیزی، رحمان رضایی و از نظر فعلی آندرانیک تیموریان در مورد ارزشمند بودن لباس تیم ملی صحبت‌های بسیار خوبی داشتند. نکته دیگری که وجود داشت اینکه از بازیکنان تیم ملی جوانان دعوت کردند تا لباس تیم ملی بزرگسالان را بر تن کند و این مسئله انگیزه و روحیه بازیکنان جوان را دو برابر کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان درخصوص دعوت هنرمندان در رابطه با رونمایی از لباس تیم ملی گفت: حضور جمشید مشایخی پدر دیر هنرمندان کشورمان و سایر عزیزان این حوزه بسیار ارزشمند بود. در کنار آن از بازیکنانی که دراولین و دومین دوره حضور تیم ملی در جام‌جهانی بازی کرده بودند دعوت شده بود و آنها دیدند که هنوز فراموش نشده‌اند.

سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان با اشاره به آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات قهرمان آسیا و جام جهانی بیان داشت: واقعیت این است که ما در میان راه کار بسیار سختی را پیش رو داریم و تمام حریفان با تمام توان ظاهر خواهند شد. ما برای اینکه از غافله عقب نمانیم باید حتی یک لحظه را هم از دست ندهیم. و بازیهای تدارکاتی زیادی را برگزار کنیم. نکته مثبتی که دراین بین وجود دارد این که اهالی فدارسیون از آقای کفاشیان؛ آیت‌اللهی، نبی، کمیته جوانان و تاج علاقه شدیدی به تیم‌های پایه دارند و همواره ما را کمک کردند. این بار هم امیدواریم با حمایت‌های آنها بتوانیم انتظارات اهالی فوتبال را برآورده کنیم.

وی افزود: قرار است یک تورنومت چهار جانبه در کشورمان برگزار کنیم و باید تعداد بازی‌های تدارکاتی را آن هم با تیم های پر قدرت افزایش دهیم چراکه در میان بار برای حضور در جمع ۴ تیم برتر کار بسیار دشواری را پیش رو داریم. در این بین حرف اول و آخر را بازی‌های تدارکاتی می‌زند تا بازیکنان در این بازی‌های تدارکاتی آبدیده شوند.

دوستی‌مهر با اشاره به همکاری باشگاه‌های لیگ برتری و دسته اولی با تیم جوانان گفت: آنها همواره با تیم جوانان همکاری داشتند و بازیکنان خود را در اختیار تیم جوانان قرار دادند و من تنها درخواستی که به خصوص از باشگاه‌های لیگ برتری دارم این است که از بازیکنان تیم جوانان بیشتر در ترکیب خود استفاده کنند تا آنها پخته‌تر شوند و دست ما برای استفاده از آنها باز باشد.

سرمربی تیم جوانان با اشاره به حضور مهدی مهدوی‌کیا در جمع کادر فنی این تیم بیان‌داشت: مهدوی‌کیا با عنوان یک اسطوره در فوتبال کشورمان مطرح است و حضورش در کنار بازیکنان تیم جوانان به آنها روحیه می‌دهد و من امیدوارم بازیکنان تیم جوانان از این فرصت استفاده کرده و از تجربیات مهدوی‌کیا نهایت استفاده را بکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز