خبرگزاری کار ایران

تیم ملی به ۱۰ تا ۱۵ بازی دوستانه نیاز دارد؛

خوردبین: پروین از هدایتی و عابدینی کمک بگیرد / کار تیم ملی نباید روی زمین بماند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۰۵

بسیاری از تیم‌های ملی که قرار است در جام‌جهانی شرکت کنند از هم اکنون می‌دانند با چه تیم‌هایی و در چه تاریخی بازی دوستانه دارند و با تمام توان به میدان می‌روند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: مراسم رونمایی از لباس تیم ملی بسیار جالب و خوب بود و دست کفاشیان و نبی به خاطر برگزاری این مراسم درد نکند

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به حضور در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی که شب گذشته در هتل المپیک برگزار شد، بیان داشت: من هم برای این مراسم دعوت شده بودم. مراسم زیبایی بود و امیدوارم تیم ملی در بازی‌های جام جهانی حضور پر قدرتی داشته باشد.

وی ادامه داد: به نظر من اینکه کار تیم ملی را زمین بگذارند درست نیست و تیم ملی به ۱۰ الی ۱۵ بازی دوستانه تا جام‌جهانی نیاز دارد تا در اصطلاح راه بیفتد. بسیاری از تیم‌های ملی که قرار است در جام‌جهانی شرکت کنند از هم اکنون می‌دانند با چه تیم‌هایی و در چه تاریخی بازی دوستانه دارند و با تمام توان به میدان می‌روند. ما هم باید چنین شرایطی را برای تیم ملی فراهم کنیم.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط این روزهای این باشگاه بیان داشت: من اخبار این باشگاه را فقط از طریق رسانه‌ها پیگیری می‌کنم. در برنامه ورزش از نگاه دو هم من و هم امیر عابدینی پیشنهادات خوبی برای اداره این باشگاه ارائه کردیم که از جمله آن می‌توان به استفاده از مدیران سابق پرسپولیس اشاره کرد.

وی متذکر شد: البته منظورم مدیرانی است که برای این باشگاه مفید بودند نه مضر، مدیرانی مانند عباس انصاری‌فرد، ‌ حبیب کاشانی، داریوش مصطفوی و حتی حجت‌اله خطیب می‌توانند در اداره پرسپولیس در آینده کمک بکنند.

خوردبین درخصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند با رویه کنونی به موفقیت‌هایی دست یابد، گفت: اگر مهره‌چینی خوب انجام شود رسیدن به موفقیت دور از دسترس نیست. من اعتقاد دارم علی‌ پروین باید از افرادی همچون هدایتی و عابدینی بهره بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز