خبرگزاری کار ایران

دلم برای حضور سخندان روشن است؛

کامرانی‌فر: فیفا در انتخاب‌های خود قاطعیت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۲

باید تیم ۳ نفره ایران برای حضور در این مسابقات انتخاب می‌شد و موضوع دیگر اینکه قرار گرفتن تیم داوری کشورمان در جمع داوران ذخیره این بازی‌ها عادلانه نبود.

کمک داور منتخب حضور در جام جهانی برزیل گفت: نباید در خصوص انتخاب‌های فیفا برای داوران جام جهانی مسائل حاشیه‌ای را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، حسن کامرانی‌فر اظهار داشت: قطعا از اینکه به همراه فغانی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی انتخاب شدیم خوشحالم ولی اعتقاد دارم در دو موضوع این انتخاب چندان صحیح نبود.

وی افزود: در بخش اول اینکه باید تیم ۳ نفره ایران برای حضور در این مسابقات انتخاب می‌شد و موضوع دیگر اینکه قرار گرفتن تیم داوری کشورمان در جمع داوران ذخیره این بازی‌ها عادلانه نبود.

کامرانی‌فر ادامه داد: در هر صورت نباید در این خصوص وارد مسائل حاشیه‌ای شد و بحث‌های غیر فوتبالی را مطرح کرد، فیفا در انتخاب‌های خود قاطعیت دارد و تنها باید منتظر اتفاقات غیر منتظره باشیم.

وی تصریح کرد: دلم برای حضور سخندان در جمع تیم داوری بسیار روشن است، تا زمان آغاز جام جهانی حدود ۵ ماه دیگر باقی مانده و امیدوارم تا آن روز اتفاقاتی رخ بدهد که با لطف خدا سخندان هم همراه من و فغانی عازم برزیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز