خبرگزاری کار ایران

استقلال سازمان دفاعی خوبی دارد؛

حسن‌زاده: قلعه‌نویی برگ برنده استقلال در دربی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۳۱

همواره و در همه حال دربی شرایط خاص خودش را داشته و دارد و به عقیده من هر مربی بتواند از نظر روحی روانی تیم خود را به آمادگی بیشتری برساند، می تواند پیروز بازی روز جمعه باشد.

مدافع سال‌های گذشته استقلال گفت: قلعه‌نویی فرد با تجربه‌ای است و به خوبی با چم و خم دربی آشناست و با همین حربه هم تا به امروز مقابل پرسپولیس شکست نخورده است.

به گزارش ایلنا، رضا حسن‌زاده درخصوص وضعیت این تیم در آستانه دربی پایتخت گفت: به نظر من بعد از بردهای پی در پی خوبی که استقلال در هفته‌های اخیر با وجود آن همه مشکلاتی که تیم را اذیت می‌کرد، بدست آورده، تیم در وضعیت روحی و روانی خوبی بسر می برد و بچه‌ها به هماهنگی خوبی با یکدیگر رسیده اند.

وی اضافه کرد: همواره و در همه حال دربی شرایط خاص خودش را داشته و دارد و به عقیده من هر مربی بتواند از نظر روحی روانی تیم خود را به آمادگی بیشتری برساند، می‌تواند پیروز بازی روز جمعه باشد. با این اوصاف استقلال در دربی یک برگ برنده دارد و آن هم شخص امیر قلعه‌نویی است، چراکه امیر فرد با تجربه ای است و به خوبی با چم و خم دربی آشناست و با همین حربه هم تا به امروز مقابل پرسپولیس شکست نخورده است.

حسن‌زاده همچنین با اشاره به جدایی نکونام و منتظری از مجموعه استقلال افزود: جواد و پژمان بازیکنان بزرگی هستند که نبودشان در استقلال قطعا بی اهمیت نیست ولی استقلال در بازی های اخیر خود بازیکنان جانشین خوبی داشته و همین نفرات هم می‌توانند به خوبی جای این دو بازیکن را پر کنند. به نظرم استقلال هافبک و سازمان دفاعی خیلی خوبی دارد که می‌توانند در هر شرایطی مستحکم باشند و همین مسئله می‌تواند کمک زیادی به استقلال کند.

این پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: به شخصه خیلی دلم برای هواداران استقلال تنگ شده و از حمایت‌های بی دریغ‌شان در سرما و گرما از این تیم تشکر می‌کنم و از تمام این عزیزان برادرانه می‌خواهم روز جمعه هم با حضور یکپارچه تیم را تشویق کنند و به دور از حاشیه نشان دهند که هواداران استقلال، بهترین تماشاگران دنیا هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز