خبرگزاری کار ایران

بازیکنان مراقب رفتار حرفه‌ای خود باشند؛

هاشمیان: نگران حضور ماموران کنترل دوپینگ در دربی ۷۸ نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۱۷

با توجه به اینکه این بازی بسیار حساس است، ماموران کنترل دوپینگ نیز در این دیدار حضور داشته و نمونه‌های بیشتری بی‌شک در این بازی گرفته می‌شود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال درباره حضور ماموران کنترل دوپینگ در شهرآور۷۸ به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، احمد هاشمیان گفت: هر چقدر حساسیت یک دیدار در بازی‌های لیگ بیشتر باشد، شانس نمونه‌گیری کنترل دوپینگ بیشتر است. با توجه به اینکه این بازی بسیار حساس است، ماموران کنترل دوپینگ نیز در این دیدار حضور داشته و نمونه‌های بیشتری بی‌شک در این بازی گرفته می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: امکان حضور ماموران کنترل دوپینگ در مسابقه دربی وجود داشته و همانطوری که بارها اعلام کرده‌ام بازیکنان حرفه‌ای لیگ فوتبال کشور مخصوصا دو تیم محبوب پرسپولیس و استقلال کاملا نسبت به وظایف حرفه‌ای خود آگاه هستند و در این خصوص می‌دانند چه تکالیفی دارند و شک ندارم آنها کاملا آماده دادن نمونه بوده و از این بابت خیال‌ ما راحت است. ضمن اینکه کادر پزشکی و فنی تیم‌ها کاملا هوشیار هستند و آشنا هستند و جای هیچ نگرانی از بابت حضور ماموران کنترل دوپینگ در مسابقه ندارم و مطمئنم بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس و استقلال با خیال راحت در این مسابقه حضور خواهند داشت و در صورت انتخاب بازیکنان، بدون هیچ مشکلی نمونه دوپینگ خود را در اختیار مامورین کنترل دوپینگ می‌گذارند.

رئیس کمیته پزشکی در ادامه بیان کرد: باز هم به بازیکنان لیگ حرفه‌ای فوتبال تاکید می‌کنم همواره مراقب رفتار حرفه‌ای خود باشند و نگذارند کوچک‌ترین لغزشی باعثبروز محرومیت‌شان در زمان بازیگری‌شان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز