خبرگزاری کار ایران

داور بازی ما با فولاد را خراب کرد؛

پنجعلی: ایمان دارم روز جمعه دربی را می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۸۶

ما سعی می‌کنیم با ناداوری‌ها بجنگیم و مردم را خوشحال کنیم. ما باید استقلال را ببریم و ان‌شاءالله این اتفاق می افتد چراکه اگر نتیجه نگیریم از کورس قهرمانی عقب می‌افتیم و فاصله ما با مدعیان زیاد می‌شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار ما و فولاد در اهواز را داور بازی خراب کرد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد دیدار پرسپولیس و فولاد در اهواز باید بگویم داور بازی این بازی را خراب کرد. پرسپولیس در این دیدار مستحق باخت نبود، اما داور این کار را کرد. فولاد مدعی است و در زمین خودش بازی می‌کرد و این دیدار برای ما خیلی سخت بود، اما مستحق باخت نبودیم. توپ ما به تیر دروازه حریف خورد اما اشتباه فاحش داور ۳ امتیاز را از ما گرفت، البته از امروز با آرامش تمرینات خود را شروع کردیم و ایمان دارم روز جمعه می‌توانیم دربی را ببریم.

وی افزود: بازی‌ها همه نزدیک به هم است و هیچ تیمی نمی‌تواند بدون باخت به قهرمانی برسد. فراز و نشیب برای همه تیم‌ها است اما با این کارهایی که برای ما می‌کنند تیم‌های دیگر سودش را می‌برند. ما سعی می‌کنیم با ناداوری‌ها بجنگیم و مردم را خوشحال کنیم. ما باید استقلال را ببریم و ان‌شاءالله این اتفاق می افتد چراکه اگر نتیجه نگیریم از کورس قهرمانی عقب می‌افتیم و فاصله ما با مدعیان زیاد می‌شود.

پنجعلی در پایان گفت: استقلال هم تیم خوبی است و الان صدر جدول است و برای حفظ این موقعیت می‌آید که در دربی نتیجه بگیرد، اما واقعیت این است که ما پتانسیل قهرمانی را داریم. الان تیم ما نیاز به آرامش دارد و پرسپولیس با همین آرامش نتیجه می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز