خبرگزاری کار ایران

یکسری‌ها دنبال شهرت‌طلبی هستند؛

پیروانی: آقایان جوگیر شده‌اند و شأن باشگاه پرسپولیس را پایین می‌آورند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۹۶

در مورد این جشن باید بگویم همین که یکسری از پیشکسوتان و بچه‌های فعلی تیم نیامده بودند، باید ببینیم دلیل آن چه بوده، اما در مورد خودم باید بگویم چون دیدم آقایان دنبال شهرت هستند، نیامدم.

ایلنا - کاپیتان سابق پرسپولیس یکی از افرادی بود که در جشن پنجاهمین سالگرد این باشگاه شرکت نکرد.

غیبت افشین پیروانی با توجه به مشکلاتی که در ماه های گذشته با محمد رویانیان داشته، چندان عجیب نبود اما پیروانی حرف‌های جالبی در مورد غیبتش در این مراسم می‌زند که گفت‌وگوی او را با خبرنگار ایلنا در زیر می‌خوانید:

چرا در جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس باشگاه پرسپولیس شرکت نکردید؟

واقعا شورش را در آورده‌اند و فقط دنبال شهرت هستند، به همین دلیل در این جشن شرکت نکردم. همین جا می‌گویم که علی دایی تیم خوبی بسته و خیلی خوب نتیجه گرفته و مطمئنا امسال قهرمان می‌شود، اما در مورد این جشن باید بگویم همین که یکسری از پیشکسوتان و بچه‌های فعلی تیم نیامده بودند، باید ببینیم دلیل آن چه بوده، اما در مورد خودم باید بگویم چون دیدم آقایان دنبال شهرت هستند، نیامدم.

منظورتان از یکسری آقایان همان رویانیان است؟

من از کسی اسم نمی‌آورم اما آقایان دنبال شهرت هستند و می‌خواهند همه چیز را به نام خود تمام کنند و به همین دلیل یکسری آدم‌ها را دعوت می‌کنند و یکسری شعار می‌دهند که فقط شهرت‌طلبی است.

به نظر شما مدیرعامل باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس که در این مراسم بارها شوخی‌های نه چندان جالبی را مطرح کرد، نباید شأن و جایگاه خودش و باشگاه را حفظ کند؟

هر کسی که عضو باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس بوده یا هست، باید شأن و شخصیت خودش و باشگاه را حفظ کند. حالا یکسری‌ها در این باشگاه پست گرفته‌اند و زیادی جوگیر شده‌اند و شأن باشگاه را پایین می‌آورند. هر کسی در پرسپولیس سمتی دارد، باید شأن خودش و باشگاه را حفظ کند.

این جشن‌ها چه خاصیتی برای پرسپولیس دارد؟

می‌گویند در این جشن‌ها پیشکسوتان دور هم جمع می‌شوند اما شب گذشته خیلی‌ها نیامدند و یکسری‌ها هم وسط کار ول کردند و رفتند. نمی‌دانم این جشن‌ها چه منفعتی برای باشگاه دارد اما صلاح مملکت خویش، خسروان دانند. از طرفی آقایان می‌روند به سازمان لیگ می‌گویند پول پیشکسوتان را ندهید چون خودمان پول نداریم و پول لازم داریم و از طرفی هم جشن می‌گیرند. این کارها و حرف‌ها با هم همخوانی ندارد و در تضاد است و جایی هم که همخوانی نداشته باشد، نمی‌روم.

یعنی این جشن‌ها نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند؟

اگر صفا و صمیمیت باشد و نقشه نباشد، می‌تواند کمک کند اما آقایان دنبال برنامه‌های خود هستند و هواداران را وسیله می‌کنند و مدام از هواداران مایه می‌گذارند. آقایان از اهرم ۴۰ میلیون هوادار استفاده می‌کنند تا به منافع شخصی خود برسند.

رویانیان در این جشن مدعی شد پرسپولیس را به عنوان تیم تحویل گرفته و خیلی سختی کشیده و کتک خورده و امروز پرسپولیس یک باشگاه است. این حرف را قبول دارید؟

ما که چیزی ندیدیم، اما آقایان توضیح بدهند چه چیز جدیدی به پرسپولیس اضافه کرده‌اند. اینکه می‌گویند کتک خوردیم و تخریب شدیم، نیست. حرف زیاد است و به این حرف‌ها گوش نکنید.

بالاخره طلب‌تان را از پرسپولیس گرفتید؟

همین که به دوستان ثابت شد طلبکار هستم، برای من ارزش داشت. البته هنوز طلبم پرداخت نشده و اداره مالیات هم همچنان به ما فشار می‌آورد و می‌خواهند ما را ممنوع الخروج کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز