خبرگزاری کار ایران

علیرضا اکبرپور:

استقلال با هوادارانش ملوان می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۲۷

استقلال برای کسب پیروزی نیاز به ارائه یک بازی جنگنده و با غیرت دارد تا ان‌شاءا… بتواند با پشت سر گذاشتن ملوان به دور بعد صعود کند.

بازیکن سابق استقلال بازی با ملوان را سخت عنوان کرد.

به‌گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: ‌ ملوان همیشه تیم خوب و آماد‌ه‌ای مقابل استقلال بوده و مواقعی برای استقلال مشکل‌ساز شده است. از این‌رو نمی‌توان این بازی را ساده حساب کرد و استقلال برای کسب پیروزی نیاز به ارائه یک بازی جنگنده و با غیرت دارد تا ان‌شاءا… بتواند با پشت سر گذاشتن ملوان به دور بعد صعود کند.

وی در ادامه شرایط استقلال را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: استقلال بعد از چند برد متوالی که کسب کرده شرایط خوبی داردو بازی‌های این تیم نشان می‌دهد که هفته به هفته به صلابت بیشتری می‌رسد امیدوارم استقلال که هدف خود را قهرمانی در جام قرار داده بتواند با ارائه یک خوب و منطقی ملوان را شکست داده و به دور بعد صعود کند. اکبرپور در پایان از هواداران استقلال خواست این تیم را تنها نگذارند.

اکبرپور اظهار داشت: ‌ حضور هواداران در این بازی حساب که بازی برگشتی ندارد خیلی می‌تواند به استقلال کمک کند. امیدوارم آنها حضوری پرشور در استادیوم‌ داشته باشند تا استقلال به بهترین شکل ممکن بتواند از امتیاز میزبانی خود استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز