خبرگزاری کار ایران

مردم و مسئولان قم هیچ حمایتی نمی‌کنند؛

فریادشیران: صبا با این نتایج و شرایط سقوط می‌کند / تیم در شهر خود غریبه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۲۰

ما بدشانسی می‌آوردیم و در برخی از بازی‌ها در حالیکه تا لحظات آخر بازی از حریف جلو بودیم، می‌باختیم یا مساوی می‌کردیم اما آن زمان ما واقعا خوب بازی می‌کردیم و فقط بدشانس بودیم.

مربی سابق تیم فوتبال صبای قم گفت: نتایج صبا برای ما هم خوشآیند نیست.

نادر فریادشیران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: صبای‌قم در نیم فصل دوم در ۴ بازی متوالی تاکنون شکست خورده و از این موضوع اصلا خوشحال نیستیم. ما هم از این نتایج صبا ناراحت هستیم چون بخشی از وقت و زندگی مان را در این تیم گذاشتیم و الآن برای ما هم خوشآیند نیست که صبا چنین نتایجی کسب کند چون یک محبت و آشنایی بین ما و صبای‌قم بوده است.

وی در مورد افت صبای قم در نیم فصل دوم، گفت: تنها چیزی که می‌توانم در این رابطه بگویم این است که بچه‌های صبا نسبت به زمان ما خوب فوتبال بازی نمی‌کنند. ما بدشانسی می‌آوردیم و در برخی از بازی‌ها در حالیکه تا لحظات آخر بازی از حریف جلو بودیم، می‌باختیم یا مساوی می‌کردیم اما آن زمان ما واقعا خوب بازی می‌کردیم و فقط بدشانس بودیم. در مقابل استقلال هم تیزهوشی عنایتی و اشتباه مدافعان حریف باعثشد که گل بزنند اما خوب بازی نکردند.

مربی سابق صبای‌قم افزود: مشکل ما در صبا بخشی فنی و بخشی حمایتی بود. در شهر قم کسی از این تیم حمایت نمی‌کند و صبا در شهر خودش غریبه است. متأسفانه تماشاگران قمی هم از این تیم حمایت نمی‌کنند و مسئولان استان قم هم برای این تیم دلسوزی نمی‌کنند. این تیم مال استان قم است و نیم فصل دوم به میانه راه رسیده و هنوز بازیکنان تنها ۲۰ درصد از پولشان را گرفته‌اند. باید مسئولان صبا و استان قم از این تیم حمایت می‌کردند و پول تزریق می‌کردند تا تیم از نظر روحی حمایت شود چون بچه‌ها واقعا مشکل مالی دارند و حتی بعضی از بازیکنان صبای‌قم برای خرج خانه‌ خود هم دچار مشکل شده‌اند و باید مشکلات مالی تیم حل شود تا از نظر روحی تقویت شوند.

فریادشیران در پایان گفت: شخصا مرفاوی را دوست دارم چون از بچه‌های خوب فوتبال است اما وقتی تیم از ۴ بازی ۴ باخت می‌آورد، هر کسی که بود همین نتیجه را می‌گرفت، پس اتفاقی در این تیم نیفتاده است. بحثاین تیم فقط مربیان نیستند بلکه بحثحمایت مردم و مسئولان قم است. صبا ۴ بازی مهم در پیش دارد و اگر فجر سپاسی، مس کرمان، ذوب‌آهن اصفهان و گسترش‌فولاد تبریز را ببرد، در لیگ برتر می‌ماند چون این بازی‌ها برای صبا ۶ امتیازی است و در غیر این صورت و با این نتایج و شرایط موجود نمی‌تواند در لیگ برتر بماند و به لیگ یک سقوط می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز