خبرگزاری کار ایران

باید از فوتبال آسیا فراتر برویم؛

رمضانی: تیم ملی در گروه F به خوبی محک می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۰۳

در گروه ما هم تیم آسان است و هم تیم قوی و قابلیت‌های تیم ملی در این گروه مشخص می‌شود. بوسنی و نیجریه نسبت به آرژانتین آسان‌تر هستند اما در مجموع هیچ تیمی راحت نیست.

رئیس سازمان فوتبال باشگاه سیاه‌جامگان مشهد گفت: تیم ملی در گروه F جام‌جهانی محک خوبی خواهد خورد.

سعید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: گروه ایران در جام جهانی برزیل گروه خوبی است و گروه بدی نداریم. خیلی‌ها می‌گویند گروه ژاپن و کره‌جنوبی آسان‌تر است، اما تیم ملی ما در این گروه به خوبی محک می‌خورد.

این پیشکسوت فوتبال متذکر شد: در گروه ما هم تیم آسان است و هم تیم قوی و قابلیت‌های تیم ملی در این گروه مشخص می‌شود. بوسنی و نیجریه نسبت به آرژانتین آسان‌تر هستند اما در مجموع هیچ تیمی راحت نیست و در جام‌جهانی ۳ بازی سخت پیش رو داریم.

وی افزود: خیلی‌ها حرف از صعود تیم ملی از این گروه می‌زنند که این حرف‌ها اصلا منطقی نیست و نباید از الآن حرف صعود را بزنیم. ما باید ببینیم چه چیزی کاشته‌ایم و چه می‌خواهیم برداشت کنیم. همیشه فوتبالیست‌های ایرانی در جاهای خاص کارهای خاص انجام می‌دهند اما الآن علم پیشرفت کرده و اگر با برنامه جلو برویم، می‌توانیم امیدوار باشیم اما بدون برنامه راه به جایی نمی‌بریم.

رمضانی در پایان گفت: هدف ما در جام جهانی با این شرایطی که داریم باید این باشد که فوتبال خود را به جهان ثابت کنیم. ما یک قدرت خاص در فوتبال آسیا هستیم و باید این قدرت را در جام‌جهانی نشان بدهیم. ژاپن از آسیا فراتر رفته و باید به جایگاه ژاپن برسیم و باید از آسیا فراتر برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز