خبرگزاری کار ایران

وفائی به تعهداتش عمل نکرد؛

جهانی‌فر: ابومسلم مقابل پیکان تهران به میدان خواهد رفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۴۱

قرار بود ۳۰ درصد از حقوق اعضای تیم پرداخت شود که با عملی نشدن آن، تمرینات تعطیل شد و تیم به یزد نرفت.

سرپرست هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تمرینات تیم ابومسلم از دیروز از سرگرفته شده و با حمایت هیات مدیره موقت، روز دوشنبه در برابر پیکان به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، محمد جهانی‌فر گفت: همانگونه که هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان قبلا پیش بینی می‌کرد اسماعیل وفائی به تعهداتش در مقابل تیم ابومسلم عمل نکرد که نارضایتی بازیکنان و کادر فنی را به دنبال داشت. قرار بود ۳۰ درصد از حقوق اعضای تیم پرداخت شود که با عملی نشدن آن، تمرینات تعطیل شد و تیم به یزد نرفت.

سرپرست هیات فوتبال خراسان رضوی بااشاره به خطر حذف تیم از مسابقات لیگ دسته اول، اظهار داشت: پنج شنبه شب گذشته جلسه ای از سوی هیات فوتبال استان در این خصوص برگزار شد که همه شرکت کنندگان در جلسه به انجام نشدن تعهدات از سوی وفائی اذعان داشتند.

جهانی فر ادامه داد: در این جلسه تصمیم بر آن شد هیات فوتبال به عنوان متولی فوتبال استان، به صورت موقت مدیریت تیم را بر عهده گیرد و مقرر شد در این راستا هیات مدیره ای موقت تحت نظارت این هیات تشکیل شود.

وی اضافه کرد: مکاتباتی نیز در خصوص وضعیت فعلی، مدیریتی و همچنین مالکیتی تیم ابومسلم با مراجع قضایی و وزارت ورزش و جوانان در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز