خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا؛

تاریخ برگزاری پلی‌آف و مرحله گروهی لیگ آسیا اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۲

دو دیدار پلی‌آف اول طی روزهای یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۲ انجام می‌شود. پلی‌آف دوم در تاریخ شنبه ۱۹ بهمن ۹۲ و پلی آف سوم در تاریخ شنبه ۲۶ بهمن ۹۲ برگزار خواهند شد.

کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا همزمان با اعلام ورزشگاه‌های نمایندگان کشورهای مختلف در لیگ قهرمانان آسیا، تاریخ برگزاری دیدارهای پلی‌آف و مرحله گروهی لیگ آسیا یا همان ای‌اف‌سی کاپ و مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، دو دیدار پلی‌آف اول طی روزهای یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۲ انجام می‌شود. پلی‌آف دوم در تاریخ شنبه ۱۹ بهمن ۹۲ و پلی آف سوم در تاریخ شنبه ۲۶ بهمن ۹۲ برگزار خواهند شد.

بازی اول مرحله گروهی ای‌اف‌سی کاپ در تاریخ‌های ۶ و ۷ اسفند ۹۲، بازی دوم در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ اسفند و بازی آخر مرحله گروهی در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اسفند ۹۲ برگزار می‌شود. همچنین بازی اول مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها، ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ۹۳ به انجام می‌رسد.

در این نامه اسامی ورزشگاه‌های تایید شده باشگاه‌ها برای انجام رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا آمده که در این میان ورزشگاه آزادی تهران برای باشگاه استقلال، ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای باشگاه سپاهان، ورزشگاه یادگار امام(ره) برای باشگاه تراکتورسازی تبریز و ورزشگاه غدیر اهواز برای تیم فولاد خوزستان تایید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز