خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون با همین آدم‌ها پا برجا است؛

مصطفوی: تمام ملت بگویند انتخابات فارس و بوشهر ایراد دارد، کفاشیان قبول نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۲۶

وقتی در انتخابات فارس تخلف می‌شود و فردی که با خلاف رأی آورده را نگه می‌دارند و نایب رئیس فدراسیون می‌کنند چه مفهومی دارد؟!

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران گفت: رئیس فدراسیون فوتبال ایران با همین آدم‌هایی که با تخلف انتخاب می‌شوند پابرجا است.

داریوش مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در گذشته در انتخابات هیئت فوتبال استان فارس تخلف شد و همه مسائل و تخلفات را در تلویزیون نشان دادند و ملت هم دیدند، حتی مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس هم این تخلفات را پذیرفت. در هیئت فوتبال استان اصفهان هم مسائلی به وجود آمد و وزارت ورزش با رأی حکمیت رئیس هیئت استان اصفهان را برکنار کرد اما رئیس فدراسیون فوتبال قبول نکرد چون رئیس فدراسیون با همین آدم‌ها پابرجا است.

وی افزود: وقتی در انتخابات استان فارس تخلف می‌شود و فردی که با خلاف رأی آورده را نگه می‌دارند و به عنوان نایب رئیس انتخاب می‌کنند چه مفهومی دارد؟ تمام این کارها به خاطر این است که این آدم زمینه موفقیت در انتخابات جدید فدراسیون فوتبال را جور کند و اینها رئیس فدراسیون بمانند. حالا اگر همه ملت ایران هم بگویند انتخابات فارس و بوشهر ایراد دارد، رئیس فدراسیون می‌گوید انتخابات درست است چون همین آدم‌ها هستند که رئیس فدراسیون را در فدراسیون نگه می‌دارند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: گزارش اتفاقات فوتبال ایران از طریق فدراسیون فوتبال به فیفا ارسال می‌شود و فدراسیون به فیفا گزارش می‌دهد که انتخابات درست است و وضعیت همینطور خواهد ماند، اما اگر از طریق دادگاه بین‌المللی CAS در این رابطه شکایتی شود، فیفا برابر آیین‌نامه کمیته ملی المپیک به آن رسیدگی می‌کند.

مصطفوی در پایان گفت: اگر این تخلفات ثابت شود و در صورتی که تذکر فیفا توسط فدراسیون فوتبال اعمال نشود یعنی انتخابات باطل یا فرد انتخاب شده معزول نشود یا سرپرست انتخاب نکنند تا انتخابات بعدی انجام شود، فوتبال ایران تعلیق خواهد شد چون فیفا در این مسائل سخت‌گیری می‌کند و به راحتی از تخلفات نمی‌گذرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز