خبرگزاری کار ایران

ادامه بدعت بد بگوویچ؛

تمرین پرسپولیس در انزوا / علی دایی تجدید نظر کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۲۰

دایی بهتر است در تصمیمات خود تجدیدنظر کند تا پرسپولیس با نیرو و توان مضاعفی که هوادارانش به آن می‌دهند راهش را ادامه دهد…

روزی روزگاری نه چندان دور تمرین پرسپولیس مملو از تماشاگر بود، آن روزهایی که ورزشگاه کارگران قلمرو علی پروین بود و روزانه بین ۴ تا ۵ هزار نفر از تمرین سرخ‌پوشان تهرانی دیدن می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس که یک تیم مردمی و برخواسته از دل مردم است، این روزها تمریناتش را بدون حضور تماشاگرانش برگزار می‌کند. مدت‌هاست تمرینات این تیم بزرگ و مردمی پشت درهای بسته برگزار می‌شود و در روزهای که دیدن تمرین تیم دایی آزاد است هم بیشتر از ۱۵ تا ۲۰ نفر به ورزشگاه درفشی فر نمی‌روند و این تیم در سکوت کامل و به دور از چشم مردم تمرین می‌کند.

به راستی چه بر سر پرسپولیس آمده که این‌گونه غریبانه به حیات خودش ادامه می‌دهد؟ چرا باید پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا در حالی تمریناتش را پشت سر بگذارد که سرمایه‌های اصلی‌اش یعنی هواداران کنار این تیم نباشند؟ کجای دنیا هواداران را از دیدن تمرینات تیم محبوب‌شان محروم می‌کنند که دایی چنین فتوایی را صادر کرده و اجازه نمی‌دهد مردم و دوستداران واقعی پرسپولیس تمرینات این تیم را از نزدیک بینند.

البته این بدعت بسیار بد از زمان اکبر غمخوار به عنوان مدیر عامل و وینگو بگوویچ سرمربی وقت پرسپولیس گذاشته شد اما قرار نیست علی دایی چنین بدعت بد و غیرحرفه‌ای را ادامه دهد چراکه در تمام دنیا مردم در کنار تیم محبوب‌شان هستند و با حمایت مردم است که تیم‌های بزرگ با انگیزه‌های بیشتری به کارشان ادامه می‌دهند.

پرسپولیس امروز در خانه خودش غریب است و به دور از چشم هوادارانش روزگار می‌گذراند اما دایی و مدیران باشگاه پرسپولیس تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اند که عدم حضور مردم کنار این تیم چه لطمات سنگین و جبران ناپذیری به پیکره پرسپولیس وارد می‌کند؟

جالب اینکه رویانیان، شیرینی و دایی همواره سنگ هواداران را به سینه می‌زنند اما وقتی پای عمل به میان می‌آید، کار دیگری انجام می‌دهند و کوچک‌ترین توجهی به سرمایه‌های اصلی باشگاه پرسپولیس ندارند. دایی بهتر است در تصمیمات خود تجدیدنظر کند تا پرسپولیس با نیرو و توان مضاعفی که هوادارانش به آن می‌دهند راهش را ادامه دهد نه اینکه با به انزوا بردن تیم، سعی کنند پرسپولیس را هر روز از هوادارانش دور و دورتر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز