خبرگزاری کار ایران

تمرین آبی‌ها پس از استراحت ۳ روزه؛

اکبرپور کاسیاس شد / رحمتی در خط حمله استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۲۶

اولین تمرین تیم استقلال پس از استراحت سه روزه آبی پوشان از ساعت ۱۶ امروز در کمپ زنده یاد حجازی آغاز شد.

اولین تمرین تیم استقلال پس از استراحت سه روزه آبی پوشان از ساعت ۱۶ امروز در کمپ زنده یاد حجازی آغاز شد

به گزارش ایلنا، اولین تمرین تیم استقلال پس از استراحت سه روزه آبی پوشان از ساعت ۱۶ امروز در کمپ زنده یاد حجازی آغاز شد. امیر قلعه نویی به دلیل تدارک مراسم سالگرد والده اش در تمرین استقلال حضور پیدا نکرد. ۶ بازیکن ملی پوش استقلال از جمله غایبان این تمرین بودند. در کنار ۶ سهمیه بزرگسال غایب، حسینی، قاسمی و عابدینی هم به دلیل همراهی تیم ملی زیر ۲۲سال در این تمرین حضور نداشتند.

گوران لاوره و جی لوید ساموئل هم که فردا به ایران می آیند در این تمرین حضور نداشتند. همچنین پژمان نوری، قاضی و نظری نیز با کسب اجازه از کادرفنی در این تمرین حضور نداشتند. رحمتی، مجیدی، برهانی، اکبرپور، جمشیدیان، نیکبخت، عمران‌زاده و حسینی حاضران در این تمرین بودند.

بازیکنان استقلال همچنان از عدم صعود به فینال آسیا ناراحت بودند و در این خصوص با هم صحبت می‌کردند. در بخشی از تمرین استقلال، سیاوش اکبرپور به عنوان گلر درون دروازه ایستاد تا مهدی رحمتی به او پنالتی بزند که درخشش اکبرپور در این بخش باعثشد بازیکنان او را با شعار اکبرپور کاسیاس مورد تشویق قرار دهند. قرار است تمرین عصر فردای استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز