خبرگزاری کار ایران

حتما به استادیوم آزادی می‌روم؛

نوازی: صعود استقلال به فینال آسیا بسیار سخت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۹۸

اگر استقلال بتواند هجومی کار کند، می تواند این تیم کره ای را ببرد. سعی می کنم برای تشویق استقلال به استادیوم بروم تا با حمایت مردم، تیم به فینال آسیا برسد.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا را بسیار دشوار دانست.

محمدنوازی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فکر می کنم با نتیجه ای که استقلال در سئول گرفت، کارش برای صعود به فینال آسیا خیلی سخت شد. جواد نکونام و آندوتیموریان هم نیستند و جایگزین پیدا کردن برای آنها خیلی دشوار است چون نیمکت نشینان استقلال زیاد بازی نکرده اند. این بازی هم شرایط خاصی دارد. به نظرم هواداران در این بازی باید حمایت کاملی از استقلال داشته باشند تا تیم ببرد و به فینال آسیا برسد اما از ضد حملات حریف کره ای نباید غافل شوند. آنها در تهران دفاعی کار خواهند کرد و بازیکنان استقلال باید با هوش عمل کنند تا نتیجه لازم را بگیرند.

وی افزود: صعود استقلال به فینال سخت شده اما شرایط ۵۰-۵۰ است. البته اف سی سئول با خیال آسوده تری به تهران می آید هرچند استقلال در تهران تماشاگر دارد اما آنها حرفه ای هستند و در استادیوم آزادی دست و پا بسته نخواهند بود. اگر استقلال بتواند هجومی کار کند، می تواند این تیم کره ای را ببرد. سعی می کنم برای تشویق استقلال به استادیوم بروم تا با حمایت مردم، تیم به فینال آسیا برسد. البته غافل نشویم که تصمیم مربی برای ترکیب و تعویض ها هم خیلی مهم است. قلعه نویی روی نیمکت ۱۰ تا کمک مربی دارد و باید همکاری کنند تا با یک ترکیب خوب و تاکتیک مناسب نتیجه لازم را بگیرند.

نوازی در پایان گفت: دوست دارم استقلال ستاره سوم را بگیرد و به هرحال من یک استقلالی هستم و از ته دل این تیم را دوست دارم و هرجا می رویم مردم به عنوان یک استقلالی به ما احترام می گذارند. دوست دارم استقلال ستاره سوم را بگیرد چون این مسئله باعثافتخار ما است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز