خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار نمایشگاه بورس بانک و بیمه با نوید تحول در نظام بانکداری

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۵۶۷

حضور اپراتور تلفن همراهی با ۵۳ درصد سهم بازار ارتباطی کشور در نمایشگاه بورس بانک و بیمه، نوید تحقق بانکداری نوین در آینده نزدیک است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه، دهمین دوره از کار خود را عصر امروز پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، در مرکز نمایشگاهی جزیره کیش آغاز کرد.

حضور گسترده شرکت‌های بانکی بیمه‌ای و مجموعه‌های تحت امر آنها که سرفصل محوری برگزاری این رویداد است، در کنار حضور اپراتور ارتباطی که با محوریت خدمات پرداختی و بانکی در نمایشگاه حضور پیدا کرده، بر جذابیت آن افزوده است.

همراه اول که رکورد سرعت اینترنت کشور را بر روی شبکه 5G خود در دست دارد و با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال، سرمایه‌گذاری در سرویس‌های نوآورانه را مدت‌هاست در دستور کارش قرار داده است، در بخش امور سهام خود گزارشی نموداری از وضعیت مالی طی پنج سال منتهی به ۱۴۰۱ را ارائه داده است.

در این گزارش به شاخص‌هایی نظیر درآمد عملیاتی، سود خالص و مبالغ پرداختی به دولت اشاره شده است.

به عنوان مثال این اپراتور از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ توانسته سود خالص خود را از ۳۴,۲ میلیارد ریال به ۵۰،۴۲۸ میلیارد ریال برساند.

این در حالی است که مبالغ پرداختی این اپراتور به دولت طی همین بازه زمانی از ۷۴،۹۲۲ میلیارد ریال به ۱۸۰،۰۹۵ میلیارد ریال رسیده است.

این اپراتور با آوردن کیف پول فراگیر و ارائه راهکارهای مالی و بانکی در این نمایشگاه، نوید تحول در صنعت بانکداری را نیز می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز