خبرگزاری کار ایران

همراه اول همچنان پرچمدار تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت در ایران ماند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۶۳

براساس آمارهای منتشر شده گزارش سه ماهه سوم سال 1401 سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی، همراه اول همچنان پرچمدار تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت در ایران ماند.

به گزارش ایلنا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در هر فصل گزارشی رسمی و آماری مربوط به خطوط تلفن تابت و همراه را منتشر می‌کند و در آن اطلاعاتی مانند تعداد خطوط واگذار شده، تعداد مشترکان فعال، ضریب نفوذ و سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه را اعلام می‌شود. بر اساس این گزارش همراه اول در نیمه نخست 1401 توانسته بدون ریزش سهم به کار خود ادامه دهد.

براساس تحلیل آماری جدیدترین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سه ماهه سوم سال 1401 از وضعیت بازار ارتباطات ثابت و سیار کشور، تعداد سایتهای فیزیکی فعال شبکه نسل چهارم G4 در اپراتور همراه اول 50 درصد، در اپراتور رایتل 6 درصد و در اپراتور ایرانسل 44 درصد بوده است.

سهم بازار مشترکان پهن باند سیار به تفکیک تکنولوژی در کل اپراتورهای اینترنت کشور در اینترنت نسل سوم G3 حدود 9 میلیون و 846 هزار و 106 مشترک و تعداد مشترکان پهن باند G4 نیز 92 میلیون و 527 هزار و 545 مشترک بوده است.

حال اگر بخواهیم سهم بازار مشترکان پهن باند سیار را به تفکیک اپراتور تحلیل کنیم در این مورد نیز سهم همراه اول از این بازار مشترکان 54 میلیون و 532 هزار و 320، ایرانسل با 43 میلیون و 374 هزار و 119 و رایتل نیز 4 میلیون و 467 هزار و 212 است.

این درحالی است که مشترکان فعال همراه اول ۷۷ میلیون و  ۴۳۹ هزار و ۳۰۱ مشترک، مشترکان فعال ایرانسل ۶۲ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۳۰۶ مشترک و مشترکان فعال رایتل ۵ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۹۲۹ مشترک بوده است. جمع کل خطوط فعال اپراتورها در سه‌ماهه سوم نیز ۱۴۵میلیون و ۶۶۷هزار و ۵۳۶ مشترک بوده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز