خبرگزاری کار ایران

ماجرای مامور بیمه‌ای که دو زن دارد در تئاترشهر+تصاویر

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۱۷۰

«سقوط در کوه مورگان» به کارگردانی منیژه محامدی از ۴ دی در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود؛ نمایشی بر اساس متنی از آرتور میلر که به مساله طمع و خودخواهی انسان می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سقوط در کوه مورگان» نمایشی به کارگردانی منیژه محامدی است که از ۴ دی در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود؛ نمایشی بر اساس متنی از آرتور میلر که ۱۰ سال قبل منیژه محامدی آن را در مجموعه‌ای سه جلدی روانه بازار نشر کرد. هر کتاب شامل ۲ نمایشنامه از آثار میلر بود و توسط نشر افراز منتشر شد.

گزارش تصویری از تمرین‌های این نمایش توسط اختر تاجیک تهیه شده است.

شخصیت اصلی «سقوط در کوه مورگان»، مأمور بیمه‌ای است که دو زن دارد و دچار خودشیفتگی نارسیستی می‌شود. او که شخصیتی ثروتمند، طماع و خودخواه دارد، از مرگ بسیار می‌هراسد.

به گفته محامدی، این نمایش اثری جذاب و شیرین است که مسایل روز جامعه را مطرح می‌کند و با احوال این روزهای دنیا هم مرتبط است.

نمایشنامه «سقوط در کوه مورگان» پیش از این، برای آرتور میلر نامزدی جوایز تونی و درامادسک را هم بههمراه داشته است.

(به ترتیب نقش) محمد نادری، آیلار نوشهری، مهوش افشارپناه، نسترن پیکانو، فرناز رهنما، محمد اسکندری و نسترن باقرزاده بازیگران اثر جدید منیژه محامدی هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به سپیده سپهری (دستیار کارگردان)، مریم غیورزاده (مدیر اجرا)، ارشام مودبیان (مدیر تولید)، امیرحسین دوانی (طراح صحنه)، مریم غیورزاده (طراح لباس)، رضا خضرائی (طراح نور)، افسانه قلی‌زاده (طراح گریم)، امسن جعفری (طراح تیزز)، ارشام مودبیان و کیارش اعتمادسیفی (موسیقی)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای و تبلیغات)، ایلیا شمس (حامی مجازی)، شیرین جهانزاده (عکاس)، زهرا نصیر (دستیار لباس) و علیرضا ملک‌محمودی (دستیار صحنه) اشاره کرد.

«سقوط در کوه مورگان» نوشته آرتور میلر با ترجمه منیژه محامدی و مریم غیورزاده و با کارگردانی منیژه محامدی از ۴ دی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

عکس: اختر تاجیک

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز