خبرگزاری کار ایران

خسرو نقیبی مهمان «کتاب‌باز» شد/ منتقد سینما در شبکه نسیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۱۳۸

سروش صحت در برنامه «کتاب‌باز» ساعت ۲۰ میزبان خسرو نقیبی، منتقد سینما، فیلمنامه‌نویس و روزنامه‌نگار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ امشب ‌(سه‌شنبه هفتم آبان)، سروش صحت در برنامه «کتاب‌باز» ساعت ۲۰ میزبان خسرو نقیبی، منتقد سینما، فیلمنامه‌نویس و روزنامه‌نگار است.

خسرو نقیبی سردبیری روزنامه‌ «سینما»، ماهنامه‌ سینمایی «بلیت»، وب‌سایت تصویری «آرت‌تاکس» و تاک‌شوی هفتگی «مولن‌روژ» را برعهده داشته است.

او روزنامه‌نگاری را از ابتدای دهه‌ ۸۰ خورشیدی با عضویت در تحریریه و نوشتن ستون «راهنمای فیلم» در پرتیراژترین روزنامه‌ زمان خود یعنی «حیات نو» آغاز کرد و در طول دهه‌ ۸۰ و ۹۰ ریویونویسی را در کنار نقد فیلم به شکل‌های متفاوت در روزنامه‌ها و مجلات مختلف (از جمله در روزنامه‌های شرق، همشهری، ایران، سینما؛ مجلات تخصصی فیلم‌وسینما، فیلم و ۲۴ و شماری از روزنامه‌ها و مجلات دیگر که برخی عمری طولانی نداشتند) پی گرفت و در استمرار این روند برای برخی از این نوشته‌ها از جشنواره‌های مختلف مطبوعاتی جوایزی نیز گرفته است.

خسرو نقیبی در راه‌اندازی چندین مجله و روزنامه در این یک‌ونیم دهه نقش داشته و به نمایندگی از صنف و نهادهای متفاوت عضو هیات‌های داوری منتقدان در جشنواره‌های متعددی بوده است.

نقیبی همچنین از ابتدای دهه‌ ۹۰ تا نیمه‌ سال ۹۲ سخن‌گو و عضو شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران بوده است.

«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز