خبرگزاری کار ایران

«اما.. نه.. اگر.. شاید.. حالا.. باشه.. تو.. دیره» در سالن باران/افتتاح «حاج اسمال (شیرینی فروش سبزواری)»

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۰۶۱

اجرای نمایش «اما.. نه.. اگر.. شاید.. حالا.. باشه.. تو.. دیره» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی شهرزاد گیلگ‌پور در سالن باران و افتتاح «حاج اسمال (شیرینی فروش سبزواری)» در سالن مکتب تهران دو خبر از تازه‌های تئاتر است.

به گزارش ایلنا، نمایش «اما.. نه.. اگر.. شاید.. حالا.. باشه.. تو.. دیره» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی شهرزاد گیلگ‌پور از ۶ تا ۲۸ اسفند ساعت ۱۷ در سالن باران اجرا می‌شود.

کارگردان این نمایش بازهم به سراغ رمان معروف گابریل گارسیا مارکز یعنی صدسال تنهایی رفته است. اثر قبلی گیلگ‌پور نیز اقتباسی از همین رمان بوده است.  

این نمایش روایتگر زندگی یک خانواده چهار نفره است که برای بهتر شدن اوضاع مهاجرت می‌کنند اما در مکان جدید، زندگی تمام رنگ و بوی خود را می‌بازد.

«اما.. نه.. اگر.. شاید.. حالا.. باشه.. تو.. دیره»  در سالن باران/افتتاح «حاج اسمال (شیرینی فروش سبزواری)»

«حاج اسمال (شیرینی فروش سبزواری)» افتتاح می‌شود

نمایش «حاج اسمال (شیرینی فروش سبزواری)» روز دوشنبه در مکتب تهران افتتاح می‌شود.

نمایش «حاج اسمال (شیرینی فروش سبزواری)» کاری از گروه تئاتر چهارم، به نویسندگی و کارگردانی مصطفی لعلیان روز دوشنبه ۷ اسفند با حضور جلال تهرانی و محمدامیر یار احمدی افتتاح می‌شود.

در توضیح این نمایش که براساس نمایشنامه «بوفالوی آمریکایی» دیوید ممت نوشته شده است، آمده: «این نمایش داستان یک دزدی را روایت می‌کند...»

در این نمایش که هر شب به جز شنبه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ در سالن مکتب تهران روی صحنه می‌رود، امیرعطا جولایی، ماه منیر موسوی و نگین یراقی فرد به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین علی رستمی منش (مشاور هنری، طراح صحنه و نور)، مریم اقدسی (طراح لباس، دستیار کارگردان)، پوریا جور اسفند (دستیار کارگردان، مدیر صحنه)، امیر محمد اتحادی (طراحی و ساخت تیزر)، پوریا احمدیان (طراح پوستر و بروشور)، زهرا جور اسفند (عکاس) و تانیا یزدانی (مشاور رسانه‌ای) دیگر عوامل این نمایش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید اینترنتی بلیت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.

سالن مکتب تهران: خیابان کریم خان زند-خیابان عضدی (آبان جنوبی)-کوچه کیوان-پلاک ۸- تلفن رزرو بلیت: ۰۲۱۸۸۸۹۱۵۱۲

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز