خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم یادبود محسن سلیمانی در سازمان فرهنگ و ارتباطات

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۴۲۴

مراسم گرامیداشت زنده‌یاد محسن سلیمانی، وابسته فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در صربستان، صبح امروز (۸ بهمن‌ماه) در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم گرامیداشت زنده‌یاد محسن سلیمانی، وابسته فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در صربستان، صبح امروز (یکشنبه ۸ بهمن‌ماه) با حضور ابوذر ابراهیمی ترکمان، معاونان، مدیران و کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی و فرهاد حسن‌زاده، فریدون عموزاده خلیلی و جمعی دیگر از نویسندگان و علاقمندان به حوزه ادبیات و نشر کشور و خانواده آن مرحوم و اصحاب رسانه در محل حسینیه الزهرا(س) این سازمان برگزار شد.

مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و خواندن پیام‌های تسلیت سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و ابوذر ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آغاز شد. در ادامه قهرمان سلیمانی، معاون پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نکاتی را درباره فضائل و شاخص‌ترین ویژگی‌های اخلاقی زنده‌یاد محسن سلیمانی بیان کرد.

فرزند مرحوم محسن سلیمانی نیز ضمن قرائت اشعاری در وصف تواضع و فروتنى پدر، به نقل خاطراتی که از آن مرحوم داشت، پرداخت.

باتوجه به شرایط ایجاد شده جوی و بارش سنگین برف در تهران، مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده‌یاد مرحوم محسن سلیمانی، وابسته فرهنگی سفارت ایران در صربستان، ظهر امروز (۸ بهمن‌ماه) در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز