خبرگزاری کار ایران

سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر؛

ارکستر صداوسیما پس از ۶ سال در جشنواره فجر می‌نوازد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۶۱۵

هفتمین روز از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر با کنسرت‌هایی چون اجرای «ریکارود ریبرو» از پرتغال، ارکستر صداوسیما و گروه‌های پاپ ماکان و پازل بند سپری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سی و سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بخش موسیقی ملل از ساعت 18:30 با اجرای «ریکارود ریبرو» از پرتغال در تالار وحدت ادامه پیدا خواهد کرد. همچنین ارکستر نغمه باران به رهبری نزهت امیری که او را اولین بانوی رهبر ارکستر ایران می‌دانند؛ از ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

سالن رودکی نیز میزبان دو اجرای ارکسترال خواهد بود که طی آن «ارکستر مجلسی ایران» به رهبری منوچهر صهبایی از ساعت 18:30 و «ارکستر سمفونیک صداوسیما» از ساعت 21:30 به اجرای برنامه می‌پردازند.

در بخش موسیقی پاپ نیز به ترتیب اجرای گروه «ماکان» از ساعت 19 و گروه «پازل» از ساعت 22 در سالن ایرانیان برگزار خواهد شد.

برج آزادی نیز از ساعت 18:30 میزبان گروه «گام» به سرپرستی هادی رحمانی و از ساعت 21:30 پذیرای گروه «داتار» در ژانر سافت راک به آهنگسازی اشکان فاحتکار خواهد بود.

گروه موسیقی وحید اسدالهی نیز از ساعت 21:30 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به اجرای آثاری از موسیقی آذری خواهد پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز