خبرگزاری کار ایران

«حجم‌های کاغذی» در گالری سیحون ۲ به نمایش درمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۶۵

نمایشگاه حجم با عنوان «حجم‌های کاغذی آزاده حسینی» روز جمعه ۱ دی ماه از ساعت ۴ تا ۸ شب در گالری سیحون ۲ افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا، آزاده حسینی مدرک کار‌شناسی خود را در سال ۱۳۷۸ از دانشگاه آزاد تهران دریافت نمود و پس از آن در سال۱۳۹۲ از دانشگاه آکادمی هنر سانفرانسیکو، کار‌شناسی ارشد خود را در زمینه هنرهای تجسمی انتزاعی به پایان رساند.

پیگیری او در آموزش هنر و تجربیاتی که طی سفر به عنوان هنرمند تصویرگر مهاجر به دست آورد، بیان هنری او را پرورش داد. کارهای وی اساساً با الهام از تجربیات و دغدغه‌های شخصی هنرمند، به نیازهای اساسی و مشترکات انسانی مبادرت می‌ورزد و در عین حال فضائی باز برای بحث و استدلال اجتماعی فراهم می‌کند.

کارهای او به لحاظ بصری، تجسمی انتزاعی متأثر از فرم‌های تکرار شده در طبیعت است که بر رفتار و مناسبات اجتماعی دلالت دارد. تأکید وی بر تفاوت‌هائی است که در هر فرم به‌طور مجزا وجود دارد، ولی در یک تکرار هماهنگ نه الزاماً «مشابه، به صورت بخشی از یک حرکت، پدیده، یا اتفاق اجتماعی از جزء به کل تبدیل شده باشد.

آزاده حسینی، در حال حاضر ساکن شهر شیکاگو است. آثار وی در نمایشگاه‌های متعددی در ایران و آمریکا به نمایش درآمده‌اند.

این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه در گالری سیحون ۲ به نشانی مقدس اردبیلی، خیابان پسیان شمالی، کوچه سینایی پلاک ۲۴ برگزار خواهد شد. و علاقه مندان می‌توانند هر روز به جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱صبح الی ۷ عصر و روزهای جمعه از ساعت ۴ تا ۸ عصر از این آثار دیدن کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز