خبرگزاری کار ایران

انتشار فراخوان هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران «مبارک»

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۴۴۰

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران «مبارک» برای برگزاری جشنواره در شهریور ماه ۱۳۹۷ فراخوان داد.

به گزارش ایلنا، مرضیه برومند دبیر جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک در مقدمه فراخوان آورده است:  «یک دنیا حرف خوب براى گفتن داریم ، می‌خواهیم از عشق بگوییم ، از نیکى و زیبایى ، از صلح و آرامش و امنیت و آزادى براى همه انسان‌ها ، می‌خواهیم از امید بگوییم و از شادى و از آسمانى آبى براى کودکان سراسر جهان . باز می‌خواهیم گرد هم بیاییم و به یارى عروسک‌ها رویاها و آرزوهایمان از جهان هستى را در قالب نمایش با یکدیگر سهیم شویم ، هفدهمین جشنواره بین‌المللى نمایش عروسکى تهران - مبارک ، بر همه شما فرزندان خوبم مبارک باشد.»

دوره هفدهم جشنواره عروسکی با رویکرد توجه به عنصر نوآوری و شگفتی به عنوان ویژگی نمایش عروسکی، توجه به مخاطب به عنوان یکی از ارکان اصلی هنر نمایش و توجه ویژه به ساختار درست و منسجم و وجوه دراماتیک نمایشنامه برگزار خواهد شد.

این جشنواره شامل بخش‌های نمایش صحنه‌ای ، نمایش عروسکی ایران در دو شاخه ویژه مخاطبان بزرگسال و ویژه مخاطب کودک، نوجوان و خانواده، بخش نمایش عروسکی ملل، نمایش عروسکی فضای باز، تجربه (نوآوری و تفاوت)، نمایشگاه عروسک، پژوهش و آموزش خواهد بود.

مطابق فراخوان هنرمندان تئاتر و تئاتر عروسکی تا اول بهمن ماه ۱۳۹۶ فرصت دارند تا طرح و ایده یا نمایشنامه همچنین طرح عروسک‌ها و اسکیس صحنه خود را به همراه فرم تکمیل شده تقاضای حضور در بخش صحنه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. اعلام نتایج این بخش ۲۵ بهمن ماه خواهد بود.

ارزیابی اولیه آثار این بخش ۱۵ اردیبهشت ۹۷ انجام می‌شود.

مهلت ارسال طرح و ایده به بخش عروسکی فضای باز ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ و مهلت ارسال طرح و ایده برای بخش تجربه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ اعلام شده است.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک از یکم تا هفتم شهریور ماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود.

مطالعه دقیق فراخوان و شرایط تخصصی هر بخش ضروری است. درخواست‌کنندگان شرکت در این رویداد هنری از تاریخ دوم دیماه ۱۳۹۶ با مراجعه به تارنمای جشنواره به نشانی tehranmobarak.com و پس از انجام مراحل ثبت‌نام و بارگذاری مدارک لازم کد رهگیری دریافت خواهند کرد. شماره تماس دبیرخانه جشنواره ۰۹۳۹۲۰۳۷۲۱۲ اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز