خبرگزاری کار ایران

امیر محبیان در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

فیلتر خبرگزاری آریا بدلیل انتشار فیلم احمدی نژاد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۹۲۰

مدیر مسئول خبرگزاری آریا از فیلتر شدن این خبرگزاری به دلیل انتشار فیلم سخنرانی احمدی نژاد در شهر ری خبر داد.

امیر محبیان (مدیرمسوول و سردبیر خبرگزاری آریا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ با تأیید فیلترشدن این خبرگزاری گفت: هیچ اعلامی به ما به شکل نامه و تذکر داده نشده بود و ما ناگهان متوجه شدیم که لینک خبرگزاری فیلتر شده است.

وی با اشاره به اینکه از قرار معلوم فیلترشدن خبرگزاری به دلیل انتشار فیلم صحبت‌های محمود احمدی‌نژاد در حرم عبدالعظیم حسنی بود، گفت: خبرگزاری آریا بخشی دارد که ویدئوهای مختلف را از منابع مختلف تأیید شده کرال می‌کند و در سایت قرار می‌دهد و تاکنون بیش از 200 هزار ویدئو این‌گونه کرال و منتشر شده است و یکی از ویدئوهایی که کرال شده بود ویدئوی صحبت‌های محمود احمدی‌نژاد در شهر ری بود که از سایت آپارات کرال شده بود.

وی ادامه داد: به دنبال این مساله بدون آنکه ما اطلاعی داشته باشیم متوجه شدیم که لینک سایت فیلتر شده است و از مراجع مختلف این مساله را پیگیری کردیم که همه آنها اظهار بی‌اطلاعی و حتی اظهار تعجب می‌کردند و با کمک برخی دوستان در قوه قضائیه به این نتیجه رسیدیم که دادسرای فرهنگ و رسانه با توجه به اینکه این مساله شاکی خصوصی دارد و لینک سایت را فیلتر کردند.

محبیان ادامه داد: هیچ تذکری به ما درباره انتشار این ویدئو داده نشده بود و قطعاً اگر تذکر داده می‌شد ما ویدئو را منتشر نمی‌کردیم. همان‌گونه که به سایت آپارات تذکر داده شده و آنها لینک را برداشته‌اند و از آنجایی که لینک سایت ما نیز متصل به سایت آپارات بوده وقتی آپارات لینک را برمی‌دارد به صورت اتوماتیک در سایت ما نیز حذف می‌شود.

وی ادامه داد: ما تا به حال هیچ‌گونه خلافی نداشته‌ایم و هیچ تذکر و اخطاری نیز دریافت نکرده بودیم. این مساله را روز شنبه پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم ریاست قوه قضائیه مانند سابق این مساله را پیگیری کند و با درایت و مدیریت خود شرایطی به وجود بیاید که خبرگزاری به فعالیتش ادامه بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز