خبرگزاری کار ایران

در مجمع عمومی فوق‌العاده آیفیک تاکید شد؛

شرایط عضویت فعالان حوزه فیلمسازی در آیفیک میسر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۸۵۱

مجمع عمومی فوق‌العاده آیفیک با حضور بیش از ۷۰ نفر از مدیران عامل مراکز فیلمسازی کشور در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات فیلمسازی ایران (آیفیک) با حضور بیش از ۷۰ نفر از مدیران عامل مراکز فیلمسازی کشور در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.

 در این مجمع عمومی اکثریت قریب به اتفاق حاضران  به تغییرات پیشنهادی هیئات مدیره، رأی مثبت دادند. براساس بخشی از این تغییرات، مقرر شد از این پس امکان عضویت کلیه فعالان حوزه فیلمسازی کشور که به نحوی با شرکتها و مؤسسات فیلمسازی در ارتباطند، فراهم شود.

همچنین در این  مجمع از تلاش‌ها و زحمات اکبر تحویلیان، علی شیرمحمدی و مهناز مظاهری در دوره مسئولیتشان در آیفیک قدردانی شد.

اکبر تحویلیان و علی شیرمحمدی بیش از یکسال رئیس هیئت مدیره و دبیر انجمن  و مهناز مظاهری نیز به مدت ۴ سال یکی از نمایندگان انجمن شورای تأسیس و تمدید پروانه فعالیت شرکتها و مؤسسات فیلمسازی بود.

در پایان مجمع عمومی فوق‌العاده آیفیک، جمعی از مدیران و منتخبان انجمن با بهزاد تیمورپور رئیس فرهنگسرای رسانه دیدار کردند. در این نشست مهدی کوهیان دبیر انجمن  با ارئه گزارشی درباره همکاری‌های فرهنگسرای رسانه و آیفیک، از همکاری‌های و تلاشهای مدیران و کارکنان فرهنگسرای رسانه تشکر کرد.

در نشست با رئیس فرهنسگرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، اسماعیل عفیفه، ایرج محمدی، اکبر تحویلیان، نادر رضایی، رضا جودی، سیدامیر پروین حسینی، داوود قچاق، محسن قیصری، مهدی کوهیان و معصومه فرد شاهین حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز