خبرگزاری کار ایران

مزایای بیمه‌ برای راه‌یافتگان به جشنواره تجسمی جوانان

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۰۸۶

سیاه‌کارزاده گفت: تمامی هنرمندان شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره می‌توانند از یک سال عضویت رایگان در مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و همچنین در صورت تکمیل مدارک خود جهت بهره مندی از مزایای بیمه هنرمندان در سال 1396 برخوردار شوند.

به گزارش ایلنا، عبدالرحیم سیاهکارزاده، رئیس مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و دبیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان گفت: با هدف حمایت از هنرمندان جوان تجسمی کشور، مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر امتیازات ویژه‌ایی را برای هنرمندان شرکت کننده در جشنواره جوانان برنامه‌ریزی کرده است.

‎وی با بیان اینکه، ١٩٧ نفر به جشنواره بیست و چهارم راه یافته‌اند گفت: تمامی هنرمندان شرکت کننده در این دوره از جشنواره می‌توانند از یک سال عضویت رایگان در مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و همچنین در صورت تکمیل مدارک خود جهت بهره مندی از مزایای بیمه هنرمندان در سال 1396 برخوردار شوند.

‎بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان 20 تا 23 شهریورماه در کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز