خبرگزاری کار ایران

کنسرت ماریو چاتسو ایتالیایی در خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۲۷۶

ماریو چاتسو؛ نوازنده ارکستر ملی بادی رم ایتالیا ضمن برگزاری مسترکلاس‌هایی در تهران، کنسرتی را در خرمشهر روی صحنه خواهد برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مایو چاتسو ایتالیایی جمعه ۳ شهریور کنسرتی را با همراهی دو نوازنده ایرانی از ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس خرمشهر برگزار می‌کند.

در این اجرا که یک کنسرت آموزشى محسوب می‌شود و طی آن ماریو چاتسو به سخنرانی نیز خواهد پرداخت رخشا قاضى زاده (نوازنده پیانو) و بهار علائى‌نسب (نوازنده پیانو) او را همراهی خواهند کرد.  

در این کنسرت قطعاتی از آهنگسازان ایرانى و ایتالیایى اجرا می‌شود و در ادامه چاتسو به بررسى تکنیک‌هاى آهنگسازى آنان با حضور دانشجویان و هنرجویان موسیقی می‌پردازد.

این در حالی است که ماریو چاتسو طی یک هفته آینده مسترکلاس آموزشى ساکسوفون، و آهنگسازى براى ساکسوفون (سوپرانو، تنور، آلتو) را با همکاری آموزشگاه "ریشه در خاک" در تهران برگزار می‌کند و طی آن تکنیک‌هاى مدرن سازى و آهنگسازى براى ساز ساکسوفون را تدریس می‌کند.

ماریو چاتسو پیش از این برنده ۱۲ مسابقه اروپایی موسیقی بوده و فوق لیسانس نوازندگی ساکسوفون را از کنسرواتوار بن پورتی دریافت کرده است. ا و همچنین به عنوان نوازنده با ارکسترهای بزرگی ازجمله ارکستر هایدن، ارکستر سمفونیک سیسیلیانا، ارکستر موسیقی معاصر پالرمو، ارکستر فیلارمونیک فرانکو فرارا و ارکستر ملی بادی رم همکاری کرده است.

ماریو چاتسو سابقه برگزاری کنسرت‌های مختلفی در نیز کشورهای مختلف اروپایی و دانشگاه‌های امریکا در کارنامه خود دارد.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسترکلاس‌های ساکسوفون و آهنگسازی این موزیسین ایتالیایی می‌توانند از طریق شماره تماس‌های ۲۲۷۳۴۹۱۵-۲۲۷۱۳۵۸۶ اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز