خبرگزاری کار ایران

پرفسور کریستنسن در راه ایران/آغاز یک پروژه مشترک کودکان ایران و دانمارک

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۵۵۳

پروفسور کریستنسن مونز؛ آهنگساز دانمارکی؛ طی روزهای آینده به ایران خواهد آمد تا مسترکلاس‌های آهنگسازی را برای آهنگسازان ایرانی برگزار کند و پروژه‌ای مشترک را نیز برای آهنگسازی کودکان ایرانی و دانمارکی کلید بزند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مونز کریستنسن (آهنگساز و موزیسین دانمارکی) این هفته به ایران خواهد آمد تا روزهای 3 و 4 خرداد مسترکلاس‌های آهنگسازی را برای موزیسین‌های ایرانی ترتیب دهد.

این مستر‌کلاس‌ها قرار است در قالب یک کارگاه دو روزه به صورت گروهى و خصوصى در آموزشگاه ریشه در خاک برگزار شود.

پروفسور مونز کریستنسن که سابقه تدریس در دانشگاه‌هاى نروژ و دانمارک را دارد، یکى از مطرح‌ترین پداگوگ‌هاى دانمارک در زمینه پروژه‌هاى موسیقى کودکان محسوب می‌شود و تاکنون پروژه‌هاى آهنگسازى و خلاقیت موسیقى کودکان را در کشورها مختلف به اجرا درآورده است.

کریستنسن در حال حاضر استاد کنسرواتوار موسیقى اسبیرگ دانمارک است. این موسیقیدان همچنین آهنگساز ارکستر مجلسى راندرز در دانمارک نیز را برعهده دارد.

پروژه مشترک آهنگسازى کودکان ایران و دانمارک از برنامه‌هاى آینده آموزشگاه موسیقى ریشه در خاک محسوب می‌شود که مدیریت این پروژه را امیر‌مهیار تفرشى‌پور و پروفسور کریستنسن عهده‌دار هستند.

علاقمندان براى شرکت مسترکلاس‌های مونز کریستنسن می‌توانند براى اطلاعات بیشتر با تلفن ٢٢٧٣٤٩١٥ -٢٢٧١٣٥٨٦ آموزشگاه ریشه ریشه در خاک تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز