خبرگزاری کار ایران

در همایش هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران در موزه هنرهای معاصر تهران؛

حمید سوری از مجسمه‌سازی معاصر می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۸۸۲

نخستین درسگفتار همایش بین‌المللی هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران با سخنرانی حمید سوری آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ نخستین درسگفتار همایش بین‌المللی هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران با موضوع مجسمه‌سازی معاصر، 27 اردیبهشت و 3 خرداد در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

"مجسمه‌سازی معاصر: رویکردها، مسئله‌ها، نمونه‌ها" عنوان نخستین درسگفتار همایش بین‌المللی هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران است که حمید سوری؛ پژوهشگر، مدرس و منتقد هنر در این درسگفتار درباره مسائل مجسمه‌سازی معاصر سخنرانی می‌کند.

این درسگفتار ساعت 10 تا 12 و 13 تا 15 در دو چهارشنبه متوالی 27 اردیبهشت و 3 خردادماه در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

هفتمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی تهران با تم «وضعیت» ازسوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری انجمن هنرمندان مجسه‌ساز ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر شهریور و مهرماه امسال در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

همایش بین‌المللی هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی معاصر تهران با هدف گسترش افق‌های اندیشگی دوسالانه، کمک به تبیین درونمایه، و گشودن منظرهای نو در حوزۀ پژوهش و آموزش مجسمه‌سازی کشور، در قالب تعدادی درسگفتار، ‌نشست‌، همایش، نمایش فیلم و انتشار کتاب طراحی شده است. این همایش در راستای سیاست‌های کلی دوسالانه هفتم مبنی بر افزایش بازه زمانی فعالیت اندیشگی دوسالانه، حفظ پویایی جامعه هنری در ارتباط با دوسالانه و کار نظری ماندگار، در محدوده زمانی از اعلام فراخوان آغاز شده و تا پایان دوسالانه تداوم دارد تا به برقراری پیوستگی معنایی دوسالانه کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز