خبرگزاری کار ایران

«روزی روزگاری...» نمایشی محیطی برای استان‌های مرزی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۶۶۵

نمایش محیطی «روزی روزگاری...» از تولیدات انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در سال جاری، با استقبال وسیع مردمی در استان سیستان و بلوچستان مواجه شده است.

به گزارش ایلنا، نمایش محیطی «روزی روزگاری...» براساس نمایشنامه‌ای از حمیدرضا نعیمی و به کارگردانی مهدی زمین‌پرداز بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تهیه و تولید شده و قرار است با هدف تقویت روح اتحاد و همبستگی در اقوام ایرانی خصوصاً مردم استان‌های مرزنشین و آشنایی مردم نقاط کمتر توسعه یافته کشور، با هنر نمایش در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و منطقه آزاد اروند روند اجراهای خود را ادامه دهد.

این نمایش در مدارس و فرهنگسراهای شهرهای چابهار، روستای مراد آباد، سینما ساحلی مکران و روستای «کمب» ، پرجمعیت‌رین روستای ایران تا کنون اجراهای خود را در میان استقبال عموم مردم به ویژه دانش آموزان و نوجوانان انجام داده است و قرار است پس از عبور از استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان روز سوم خردادماه همزمان با آزادسازی خرمشهر به کار خود پایان دهد.

تولید این نمایش در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در سالجاری، با هدف تمرکز زدایی از پایتخت و گسترش ضریب نفوذ انجمن در اقصی نقاط میهن اسلامی و نیز آشنایی مردم استانهای مرزنشین با هنر نمایش صورت پذیرفته است.

سایرعوامل این نمایش عبارتنداز: مشاور کارگردان: فرهاد باقری، بازیگران: مهدی زمین پرداز، مجید آهنگران، مصطفی ایزدی و مهدی ذاکر، طراح صحنه: وحید لاری، طراح لباس: مریم محمدنیا، موسیقی: رضا رحیمی، ماسک: بهمن صنیعی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز