خبرگزاری کار ایران

تیزر فیلم سینمایی «ماندوو» منتشر شد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۴۷۲

تیزر فیلم سینمایی «ماندوو» به کارگردانی «ابراهیم سعیدی»منتشر شد.

به گزارش ایلنا، اکران «ماندوو» (خسته) MANDOO نخستین ساخته بلند سینمایی «ابراهیم سعیدی» با موضوع مهاجرت؛ بعد از حضوری موفق در عرصه بین‌المللی و کسب جوایز معتبر خارجی، از روز دوم اردیبهشت ماه جاری به زبان کُردی و با زیرنویس فارسی در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در سینماهای کشور آغاز شد و تیزر این فیلم، با هدف آشنایی مخاطبان با این اثر سینمایی منتشر شد.

«ماندوو» این روزها در گروه سینماهای «هنر و تجربه» از جمله؛ سینما فرهنگ، پردیس سینمایی کورش، خانه هنرمندان، پردیس سینمایی چارسو و موزه سینما در تهران و همچنین سالن سوره اصفهان، پردیس هویزه مشهد، سالن هنر و تجربه بابل و پردیس سینمایی گلستان در شیراز روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «ماندوو» ساعت 17 دیروز سه‌شنبه 5 اردیبهشت ماه در سالن هنر و تجربه بابل به نمایش درآمد و در ساعت 19 روز جمعه 5 اردیبهشت نیز در پردیس هویزه مشهد و همچنین در ساعت 21 روز شنبه 9 اردیبهشت در خانه هنرمندان و موزه سینما در تهران در گروه سینماهای «هنر و تجربه» روی پرده می‌رود.

در «ماندوو» تعدادی از بازیگران ایرانی و اقلیم کردستان از جمله؛ تیما امیری، روژان محمد جزا، شهاب (هاشم) فاضلی، اوستا خالد، صلاح‌الدین شیخ محمدی، عبدال شوکت عبدال، محمود گلی، خاتون غدیر شمران، اسماعیل کریم، سوران ابراهیم، زمان حمید شفیق و زمن شفیق شمران به ایفای نقش می‌پردازند.

حجم ویدیو: ۱۵.۷۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۰۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز