خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت فرشاد فدائیان در یک جشنواره

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۷۲

بزرگداشت فرشاد فدائیان از پیشکسوتان ساخت فیلم‌های صنعتی، در عسلویه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرشاد فدائیان متولد 1326 و دانش‌آموخته رشته فلسفه از دانشگاه تبریز است. او یکی از پیشگامان ساخت مستندهای صنعتی است که آثار متعددی در این حوزه دارد.

در کارنامه کاری فدائیان، عکاسی، تهیه‌کنندگی، تدوین، پژوهش و تصویربرداری به چشم می‌خورد.

مستندهای ساخته شده توسط فرشاد فدائیان عبارتند از: خاک تا سنگ، سنگ مادر خاموش، شناسنامه کارخانه‌ای فراموش شده، آبسال، ال‌ای‌بیبی 1، او و پرنده‌ها، گولش منزل، در مدرسه سید قلیچ ایشان، دام، مسافران کوچک سفری بی‌انتها، فیلم- موسیقی شهرزاد، یموت یک خانه یک ایل، یک سازه یک سد، سازه‌های آبی در تمدن خوزستان، ورود ممنوع، مرزها، آل ای بی 2، آخرین بخشی، مهمان‌خانه عذرا، خانه ایوب، ورودی‌ها، بار دیگر آن خانه، خانه در خانه، گزارش‌هایی از آهن آهنگر و آهنگرخانه، خانه بامَسِ مهربان، داریوش و بانو، آخرین بازمانده: شهربانو، انگشت‌های پای چپ، بُرنا، ذاکر، کهنه نو می‌شود، دره گوران گهواره‌ای که تکان می‌خورد، مدارس جلفای نو (به زبان ارمنی)، لگراند، اگر عزت به قهوه‌خانه نیاید، شیرین نساء خانه‌ات کجاست، معلا تنها نیست، نجار پسر عطار، من و یک نوبت صیادی، خانه‌ای که پسرش را در شهر گم کرده، داس‌های اوسا جلیل، مادرم بُرزولان، آسبادهای نشتیفان، کنار قبرستان، بی اسب هم ترکمنم، برادران طایفه اسماعیلی همسران و فرزندان ...، حباب ...، بچه قصاب قصاب گوسفندان و کبوتران ...، گیسو ...، ماسوله با خسرو می‌خندد ...، با گاوهای یوسف ...، چهار پنجره رو به یک حیاط ...، همه بیماران این پزشک ...، شاعری که به مردمش نان می‌دهد، در و پنجره‌های مانده ...، این بامداد خسته، یک جمع گُداری.

 چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، ۹ و ۱۰ اردیبهشت به دبیری مسعود نجفی در عسلویه برگزار می‌شود. این جشنواره توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر و با حمایت شرکت ملی پتروشیمی ایران با همکاری شرکت‌های پتروشیمی فعال در عسلویه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز