خبرگزاری کار ایران

اولین احکام صادر شده برای کتابخانه ملی توسط اشرف بروجردی

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۴۷۴

طی احکامی جداگانه ازسوی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سرپرست اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی و مشاور در امور بین‌الملل این نهاد منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، طی حکمی ازسوی اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مظفر پاسدار شیرازی به‌عنوان سرپرست اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی منصوب شد.

در حکم انتصاب آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی» منصوب می‌شوید. انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و با همکاری و همراهی معاونین، مدیران، مشاوران و کارکنان محترم سازمان، در انجام وظایف محوله مؤید باشید. از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جناب عالی را آرزومندم.

همچنین در حکم دیگری از سوی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، صالح زمانی به عنوان مشاور در امور بین‌الملل منصوب شد.

در حکم انتصاب مربوطه آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور در امور بین‌الملل» منصوب می شوید. انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و با همکاری و همراهی معاونین، مدیران، مشاوران و کارکنان محترم سازمان، در انجام وظایف محوله مؤید باشید. از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جناب عالی را آرزومندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز