خبرگزاری کار ایران

پیام‌های تسلیت مدیران فرهنگی و دوستان افشین یداللهی برای درگذشت این ترانه‌سرا

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۰۹۰

مجید غلامی جلیسه با صدور پیامی درگذشت افشین یداللهی؛ شاعر و ترانه سرا را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در متن پیام مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل خانه کتاب به مناسبت درگذشت افشین یداللهی آمده است:

خبر درگذشت ناگهانی، شاعر و ترانه‌سرای توانمند کشورمان که عمر خود را با حضور موثر در عرصه شعر و ادبیات مزّین کرده بود موجب تاثر و تاسف شد. هنرمندی که در طول حیات هنری خویش با خلق نغمه‌های جاودانه، بارها روح و جان مشتاقان و دوستداران ناب موسیقی ایران را نوازش کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان این هنرمند متعهد به ملت شریف ایران، اهالی شعر و هنر، برای آن مرحوم رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

پیام تسلیت مدیرعامل انجمن موسیقی ایران به مناسبت درگذشت افشین یداللهی

بهرام جمالی، مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در پیامی درگذشت افشین یداللهی شاعر و ترانه‌سرای سرشناس کشور، را به جامعه ادبی و خانواده  محترم ایشان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت وی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

رحلت دوست مهربان، شاعر و ترانه‌سرای سرشناس کشورمان مرحوم افشین یداللهی موجبات حزن و اندوه جامعه ادبی بویژه دوستداران وی را فراهم آورد.

این ضایعه را به عموم هموطنان عزیز بویژه جامعه فرهنگ و هنر کشور تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن زنده‌یاد علو درجات، آمرزش و آرامش و برای خانواده محترم ایشان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت بنیاد شعر و ادبیات داستانی به مناسبت درگذشت افشین یداللهی

بنیاد شعر و ادبیات داستانی با صدور پیامی، درگذشت افشین یداللهی، ترانه‌سرای نامی کشورمان را تسلیت گفت.

 متن این پیام بدین شرح است:

افشین یداللهی یکی از ترانه‌سرایانی بود که در دهه 70 در جان گرفتن دوباره تصنیف و ترانه، نقش ویژه‌ای داشت. این نقش در کنار تأثیرگذاری او در تربیت نسل جوان ترانه‌سرا با برگزاری مداوم جلسات خانه ترانه وی را به یکی از مؤثرترین چهره‌های ترانه‌سرایی روزگار ما تبدیل کرده بود.

درگذشت او در سال‌هایی که می‌توانست اوج شکوفایی وی و تاثیرگذاری بیشترش در جریان ترانه‌سرایی باشد، دردی فراموش‌نشدنی و ضایعه‌ای بزرگ است.

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، ضمن عرض تسلیت به جامعه ادبی و هنری کشور، برای خانواده آن مرحوم، صبر و شکیبایی آرزومند است.

افشین یداللهی شاعر و ترانه‌سرای کشورمان، شب گذشته (سه شنبه ۲۴ اسفند ماه) بر اثر تصادف درگذشت. همسر و برادر همسر این هنرمند در این سانحه به‌شدت دچار جراحت شده‌اند.

«روز شمار یک عشق»، «مشتری میکده‌ای بسته»، «جنون منطقی»، «حرف‌هایی که من باید می‌گفتم و تو باید می شنیدی» و... مجموعه شعرهایی هستند که از افشین یداللهی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز