خبرگزاری کار ایران

۱۴ فروردین آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه هنری قلب تهران؛

روایت هنرمندان از گردشگری، بازار، ادیان، سنت‌های آیینی و تاریخ منطقه ۱۲

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۳۳۷

۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۶ آخرین مهلت ثبت نام و ارسال اثر به نخستین جایزه هنری قلب تهران است.

به گزارش ایلنا، این جایزه به مناسبت دویست و سی امین سال پایتختی تهران در رشته های عکاسی، آگهی دیواری(پوستر)، کارتون و تصویرگری برگزار می شود و علاقه مندان و هنرمندان می توانند تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ فروردین سال ۱۳۹۶ در سایت این جایزه به نشانی www.tehranfestival.com  ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

شهرداری منطقه ۱۲ تهران نخستین جایزه هنری قلب تهران را در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می کند. گردشگری، بازار (بافت تاریخی و قطب اقتصادی)،  منطقه ۱۲؛ محور ادیان و سنت های آیینی و منطقه ۱۲ در آیینه تاریخ (به تصویر کشیدن وقایع و روایت‌های تاریخی قلب تهران) موضوعات بخش اصلی جایزه است و  بخش ویژه با عنوان نام آوران قلب تهران برگزار می شود که در این دوره و در واکنش به رویداد و حادثه‌ی تلخ "ساختمان پلاسکو" و ابراز رشادت جمعی از جانفشانان به موضوع «آتش نشانان» اختصاص دارد.

نمایشگاه آثار عکاسی، آگهی دیواری(پوستر)، کارتون و تصویرگری این جایزه ۲۵ فروردین تا هشتم اردیبهشت سال ۱۳۹۶ در نگارخانه مدرسه دارالفنون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز