خبرگزاری کار ایران

بیش از 300 درخواست حضور برای کارگاه‌های گروه تئاتر اودین

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۸۴۶

ساسان پیروز مسئول بخش کارگاه‌های آموزشی گروه تئاتر اودین که هفته آینده در تهران برگزار می‌شود از دریافت بیش از 300 درخواست حضور از سوی هنرمندان و دانشجویان تئاتر خبر داد.

به گزارش ایلنا، ساسان پیروز که با انتشار فراخوان ثبت‌نام در کارگاه‌های آموزشی و مستر کلاس گروه تئاتر اودین گردآوری این درخواست‌ها را برعهده داشته گفت: تا پایان مهلت فراخوان بیش از 300 درخواست حضور در کارگاه‌های آموزشی را دریافت کرده‌ایم که از آن میان 210 نفر مدارک کامل را ارسال کرده‌اند.

وی با بیان این که اطلاعات دریافتی در حال دسته‌بندی شدن است گفت: انتخاب نهایی شرکت‌کنندگان بر عهده گروه تئاتر اودین خواهد بود و ما با پذیرفته‌شدگان نهایی تماس خواهیم گرفت و به آنها در این خصوص اطلاع می‌دهیم. این بدان معنی است که افرادی که با آنها تماس گرفته نشود از سوی این گروه پذیرفته نشده‌اند.

پیروز تصریح کرد : تاکنون برای اعلام وصول در خواست ها به تمامی ایمیل‌ها پاسخ داده شده است.

وی در ادامه گفت: با هماهنگی اداره‌کل هنرهای نمایشی، گروه تئاتر اودین و مجموعه تئاتر شهر این امکان فراهم شده است تا سالن اصلی میزبان مسترکلاس یوجینیو باربا باشد و با توجه به گنجایش سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر، محدودیتی برای حضور افراد در آن وجود ندارد.

مسئول بخش کارگاه های آموزشی گروه تئاتر اودین در پایان یادآوری کرد: سه کارگاه دیگر این گروه که عملی هستند تنها برای 16 شرکت کننده و 4 مشاهده‌گر برگزار خواهد شد.

گروه تئاتر اودین به سرپرستی یوجینو باربا علاوه بر کارگاه‌های آموزشی و مستر کلاس 4 برنامه اجرایی نیز خواهد داشت که بلیت‌های آن از طریق سایت تیوال پیش فروش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به تهیه بلیت آن اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز