خبرگزاری کار ایران

کتاب‌های صالحی امیری و آیت‌الله هاشمی‌ در لیست خرید ارشاد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۹۲۸

۴۲ هزار و ۹۷۰ نسخه کتاب در جلسه ۵۶۳ هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری شد.

به گزارش ایلنا، مصوبه جلسه ۵۶۳ هیأت انتخاب و خرید کتاب، شامل خرید ۳۱۲ عنوان در ۴۲ هزار و ۹۷۰ نسخه به مبلغ نه میلیارد و نهصد و شصت و هفت میلیون و هفتصد و پنجاه هزار ریال است.

نکته جالب آنکه کتاب «اعتدال در اندیشه و رفتار سیاسی» نوشته سیدرضا صالحی‌امیری (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و چند جلد از کتاب‌های آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام هم مورد توجه هیئت خرید و انتخاب کتاب ارشاد قرار گرفته و در فهرست خرید ارشاد دیده می‌شوند.

فهرست کتاب‌های مصوب شده برای خرید در این جلسه در آدرس اینترنتی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book  بارگذاری شده است. 

همچنین بر اساس این خبر، دبیرخانه هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاعیه‌ای درباره رویه جدید صدور حواله کتاب و تحویل عنوان‌های مصوب به انبار منتشر کرده است که به قرار زیر است:

«دبیرخانه هیأت انتخاب و خرید کتاب، بنابر اصل تکریم ارباب رجوع و به منظور کاهش رفت و آمدهای مکرر اداری و پرهیز از تشریفات کاغذی، از این پس (جلسه‌ی ۵۶۳ به بعد)، درخصوص نوع خدمات رسانی به لحاظ دریافت حواله و رسید انبار،  اقدام به تغییر روال (با حذف یک مرحله از مراجعات اداری) کرده است که ناشران محترم می توانند متن این اطلاعیه را در سایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس http://mof.farhang.gov.ir مطالعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز