خبرگزاری کار ایران

از راه‌اندازی اپلیکیشن «۲۳» جشنواره تا افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر

اپلیکیشن بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، این نرم افزار با نام «۲۳» همزمان با شروع جشنواره آغاز به کار کرد.

این اپلیکیشن که برای اولین بار در طول برگزاری جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان طراحی شده با هدف دسترسی آسان علاقه‌مندان به زمانبندی اجراهای جشنواره بیست و سوم راه‌اندازی شد.

نرم‌افزار جشنواره شامل بخش‌های متنوع همچون آخرین اخبارجشنواره، اطلاعات نمایش‌های حاضر در جشنواره، سالن‌های برگزارکننده و ساعت اجرای نمایش‌ها در محیطی ساده و مجزا برای کاربران تلفن‌های همراه قابل مشاهده خواهد بود.

برنامه‌نویسی این نرم افزار توسط احمد خسروانی انجام شده و علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن «۲۳» را از طریق کافه بازار بارگذاری کرده و با نصب بر روی تلفن همراه خود از آخرین اطلاعات جشنواره بیست و سوم آگاهی یابند.

افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر در اولین روز جشنواره

نمایشگاه عکس و پوستر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان بعد ازظهر امروز ۲۲ آذر ۱۳۹۵ در شهر همدان افتتاح می‌شود.

این ‌نمایشگاه شامل ۴۸ اثر، ۱۸ پوستر و ۳۰ عکس خواهد بود که در اولین روز جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان با حضور هنرمندان و مسئولان تئا‌تر کشور و استان همدان افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۷ آذر در محل گالری تالار شهید آوینی شهر همدان به نشانی چهارراه پژوهش بلوار بعثت دایر می‌شود.

بنابراین گزارش نمایشگاه آثار راه یافته به بخش عکس و پوس‌تر در تهران نیز در گالری مستقل درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

نمایش آثار در تهران از اول دی ماه به مدت ۷ روز در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. گالری مستقل در نشانی خیابان رازی نبش کوچه زندوکیل پلاک ۵۰ تئا‌تر مستقل تهران قرار دارد.

دبیری بخش عکس و‌ پوستر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان را مهدی آشنا بر عهده دارد.

نفر برگزیده بخش پوستر با داوری قباد شیوا، آرش تنهایی و‌ امیر اسمی انتخاب می‌شود. برگزیدگان بخش عکس نیز با داوری حمید جبلی، سیف الله صمدیان و سیامک زمردی مطلق انتخاب خواهند شد.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان با دبیری شهرام کرمی ۲۲ تا ۲۷ آذر ماه در همدان برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۳۷۱۱۴