خبرگزاری کار ایران

حامد رهنما؛ مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر شد

شرکت سپهر سوره هنر پیش از این با عنوان (مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری) فعالیت داشت.

به گزارش ایلنا؛ در متن ابلاغ وظایف این موسسه ازسوی فاضل نظری معاون هنری و رییس جشنواره‌های حوزه هنری، خطاب به حامد رهنما آمده است:

«ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی در مسوولیت جدید به عنوان مدیرعامل موسسه سپهر هنر از آنجا که موسسه مذکور مجری تخصصی نشست‌ها، محافل و جشنواره‌های حوزه هنری است، امید است ضمن رعایت صرفه و صلاح در کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌ها، در خصوص موارد ذیل‌الذکر، مداقه و اقدام لازم صورت پذیرد.

۱-تعامل موثر با مدیران ستادی حوزه هنری در همه بخش‌ها و مدیران محترم حوزه‌های هنری استان‌ها.

۲- بررسی دقیق نشست‌ها و یا احتمالا جشنواره‌ها و برنامه‌های محفلی در معاونت‌های مختلف حوزه و تلاش برای افزایش تمرکز در اجرای آن‌ها توسط موسسه سپهر سوره هنر.

۳-توسعه مشارکت‌های فرهنگی و هنری در اجرای برنامه‌ها و نشست‌های هنری و ادبی با نهاد‌ها، موسسات و ارگانهای همسو با اهداف حوزه هنری.

۴-تلاش در جهت کوچک و چابک نگهداشتن مجموعه ذیربط و تعمیم این نگرش به فرآیند‌ها و برنامه‌ها برای جنابعالی و همه همکاران محترم در آن مجموعه آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.»

موسسه فرهنگی و هنری سپهر سوره هنر حوزه هنری به منظور سازماندهی، هماهنگی، ایجاد وحدت رویه و جلب مشارکت عمومی در فعالیت‌های جمعی در سال ۱۳۸۹ با حکم رییس حوزه هنری تشکیل شد. این شرکت امور اجرایی جشنواره‌ها و همایش‌های حوزه هنری همچون فیلم ۱۰۰، فیلم کوتاه رویش، داستان انقلاب، شعر انقلاب، طنز سوره، شب آواز ایرانی و... را بر عهده دارد. شرکت سپهر سوره هنر پیش از این با عنوان (مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری) فعالیت داشت.

در سوابق حامد رهنما مسئولیت‌هایی چون مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد تهران، معاون فرهنگسرای رسانه، دبیر جشنواره گزارش یک نگرانی و... دیده می‌شود.

کد خبر : ۴۳۶۷۳۳