خبرگزاری کار ایران

«ارکستر زنان آشویتس» در تماشاخانه مشایخی

نمایش «ارکستر زنان آشویتس» در تماشاخانه مشایخی روی صحنه رفت.

به گزارش ایلنا، نمایش «ارکستر زنان آشویتس» به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی کمال زارعی پس از اجراهای موفقیت‌آمیز در تئاترشهر کرج، اجراهای خود را تا تاریخ 23 آذر در تماشاخانه استاد مشایخی ادامه می‌‌دهد.

این اثر از دیدگاه کارگردان، نمایشی رئال است، که کاملا به متن وفادار مانده است. البته در جاهایی فضای اکسپرسیونیست به واسطه تاریکی و هجمه‌هایی که جنگ ایجاد می‌کند در اجرا دیده می شود. اما با توجه به فضای رئال قائل بر اجرا تلاش کردیم تا فضای اکسپرسیونیسم را نیز نشان دهیم در واقع تلفیقی از رئال و اکسپرسیونیست در این نمایش وجود دارد.

در این نمایش بازیگرانی همچون؛ سجیه آشوری، سپیده جعفری، سید امیر معاون اسلامی، محسن رنجبر ایفای نقش می‌کند. همچنین از دیگر عوامل این گروه می توان به؛ دستیار کارگردان: محسن رنجبر، طراح لباس: شیوا قاسمی، طراح گریم: نازنین طالبی زاده، طراح نور: محسن رنجبر، طراح صحنه: کمال زارعی، مدیر صحنه: سارا حیدری، ساخت و اجرای دکور: مهراد صوفی، انتخاب موسیقی: امید فولادوند، کمال زارعی، عکاسان: مرتضی علیزاده پیرکوهی، مائده آشوری، ساخت تیزر: محسن رنجبر، مرتضی علیزاده پیرکوهی، طراح پوستر و بروشور: نجمه فلاح زاده، مسئول فنی: امید فولادوند، مدیر اجرا: سامان براتی، مدیر روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر و محمد حسین کریمی پناه و تبلیغات و فضای مجازی: حمید شفقتی اشاره کرد.

«ارکستر زنان آشویتس» تا 23 آذرماه ساعت 17:15 در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی واقع در خیابان انقلاب، ضلع شمال غرب چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک ۱۴۷۸ به صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان به تماشا و خرید بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/store/orchestra-zanan مراجعه کنند.

کد خبر : ۴۳۴۹۲۷