خبرگزاری کار ایران

ازسوی محمدرضا عباسیان اعلام شد؛

ایوبی از مدیرعامل سابق موسسه رسانه‌های تصویری عذرخواهی کرد

محمدرضا عباسیان اعلام کرد که حجت الله ایوبی (رئیس سازمان سینمایی) از وی عذرخواهی کرده است. او نوشت: با آنکه عذرخواهی ایشان در جمع دونفره‌مان خیلی فاصله دارد از انتشار گسترده دروغ و تهمت علیه من در جامعه و بخصوص فضای مجازی اما حداقل لحن ایشان و بیان ایشان برای چند روزی آرامترم کرده است.

 به گزارش ایلنا، محمدرضا عباسیان با انتشار متنی درباره جلسه اخیرش با حجت‌الله ایوبی نوشت:

به دعوت آقای ایوبی (رئیس سازمان سینمایی) ملاقاتی با ایشان و در دفترشان صورت پذیرفت. ملاقاتی که باید خیلی زود‌تر انجام می‌گرفت، به تایید طرفین حتی ۳ سال پیش. نکته مهم این ملاقات طولانی ابراز تاسف عمیق و جدی آقای ایوبی از آنچه بود که در انتشار گزارش مجعول علیه من و بر من رفته بود. فضای جلسه از ابتدا بازخواست و پرخاش نبود (حداقل از سوی من که آبرویم ریخته) چراکه ایشان بار‌ها و صمیمانه و حتی با یادی از خانواده‌اش ابراز تاسف کرد و گفت قصد جبران داشته و دارد، هرچند که آنچه بر من رفته جبران‌ناپذیر است. با آنکه ایمان دارم ایشان از توان بسیار بالایی در سخنوری برخوردار است و با آنکه عذرخواهی ایشان در جمع دونفره‌مان خیلی فاصله دارد از انتشار گسترده دروغ و تهمت علیه من در جامعه و بخصوص فضای مجازی اما حداقل لحن ایشان و بیان ایشان برای چند روزی آرامترم کرده است.

اما روی سخنم با آن‌ها که در همه این مدت دروغ‌هایی علیه من را بازنشر دادند و قضاوتم کردند. من همه شما را حلال می‌کنم به امید بخشش خداوند متعال.

کد خبر : ۴۳۲۳۲۲