خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

مریم امیرجلالی: بازیگران آه در بساط ندارند/تمام اموالم از مرحوم پدرم است

این روزها بیشتر از اینکه مشغول انجام کارهای فرهنگی باشم؛ مشغول شکایت و پیگیری خسارات یکسری آدم‌های بی‌ظرفیت و بی‌معرفت هستم که از بیکاری، شب و روز در دنیای مجازی مشغول وارد کردن خسارت به آدم‌های مختلف هستند.

مریم امیرجلالی درباره فعالیت این روزهایش به خبرنگار ایلنا گفت: این روزها بیشتر از اینکه مشغول انجام فعالیت‌های فرهنگی باشم، فیلم بازی کنم و به فکر تمرکز روی نقش و خدمت به جامعه هنری و مردم باشم؛ مشغول شکایت و پیگیری خسارات یکسری آدم‌های بی‌ظرفیت و بی‌معرفت هستم که از بیکاری، شب و روز در دنیای مجازی مشغول وارد کردن خسارت به آدم‌های مختلف هستند.

وی افزود: واقعا نمی‌دانم این چه رفتاری است که با هنرمندان می‌کنند؟ وقتی از نزدیک با هنرمند دیدار  می‌کنند کلی قربون صدقه می‌روند اما در شبکه‌های مجازی صفحات اجتماعی بازیگران را هک کرده و به تعبیری از پشت خنجر می‌زنند. این خنده‌دار است که در این وضعیت شماره تلفن بازیگرها را هم می‌خواهند و می‌گویند ما را فالو کنید. آخر چگونه؟! با چه حسن نیتی؟ نمی‌دانم چه بگویم در برابر این حد از عقده و کمبود هکرهای نامحترم!

امیرجلالی درباره آسیب‌های استفاده نادرست از فضای مجازی گفت: آسیب‌های فراوان روحی و جسمی نتیجه این استفاده غلط است. مثلا آقا یا خانمی هکر؛ پستی به جای من گذاشته که من ممنوع‌التصویرم و من از تلویزیون و سینما برای همیشه خداحافظی کرده‌ام! من دوباره مجبور شدم صفحه‌ای بسازم و این پیام را تکذیب کنم. گویا این کار با برنامه قبلی است. سعی می‌کنند برخی بازیگران را تخریب کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نقل قولی از شما این موضوع را به دنبال نداشته است؛ گفت: خیر؛ شاید از منظر شایعه‌های اقتصادی بشود چنین موضوعاتی را مطرح کرد اما این سوظن مردم درست نیست. مردم فکر می‌کنند وقتی فلان بازیگر سوپراستار سیصد میلیون تومان می‌گیرد دیگر بازیگران هم چنین دستمزدهایی دارند اما اصلا اینطور نیست. تمام اموال من از مرحوم پدرم است که برای خودش یک خدابیامرزی گذاشت و رفت در غیر این‌صورت بازیگران آه در بساط ندارند. می‌خواهید سرمان را بگذاریم زمین و بمیریم؟!

وی ادامه داد: فکر کنید دوهفته پیش روز جمعه ما به یک رستوران ییلاقی رفته‌ بودیم. کنار تخت یک پاکت سیگار بود که برای مشتری قبلی بود. من بدون توجه به آن عکسی گرفتم و در صفحه مجازی خود منتشر کردم. نمی‌دانید چه‌ها که زیر این پست ننوشتند. واقعا از صمیم قلب برای مردمم ناراحت شدم. چه شده که برخی این‌چنین فرصت‌طلب و سودجو شده‌اند؟!

وی ادامه داد: به این نتیجه رسیده‌ام که این تکنولوژی برای کشور ما خیلی زود بود. کاش قبل از اینکه این چیزها وارد کشور شود؛ فرهنگسازی صورت می‌گرفت تا شاهد این بی‌اخلاقی‌ها نباشیم. این روزها هرکس یک گوشی دستش است که می‌تواند به طیف زیادی از مردم  آزار برساند.

مریم امیرجلالی در رابطه با مراجعه خود به پلیس فتا نیز گفت: هیچ آقا هیچ. پلیس فتا بعد مدت زیادی دواندن به من گفت کدهایی که شما می‌دهید error  می‌دهد. من هم گفتم این را که خودم هم بلد بودم. error می‌دهد یعنی چه؟ 

مریم امیرجلالی درباره فعالیت‌های این روزهایش گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی دخترعمو و پسرعمو به کارگردانی شمس در ژانر کمدی با بازی محمود عزیزی-نیوشا ضیغمی-فاطمه گودرزی و مجید صالحی چند روزی است که به پایان رسیده.

وی ادامه داد: سریال بی‌قرار 2، فیلم سینمایی سپتامبر24، تله‌فیلم چمدان، فیلم ماشین قشنگم از آقای محسن افشانی را نیز دارم که هنوز پخش نشده‌اند. ما کار می‌کنیم تا بایگانی شود! پخش هم رابطه می‌خواهد.

کد خبر : ۴۱۰۶۷۳