خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله نیازی:

هویت ملی و دینی ما تحت‌تاثیر خطرات شبکه‌های مجازی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هویت ملی و دینی ما تحت‌تاثیر خطرات شبکه‌های مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله محمد قدوسی در بنیاد اندیشه این شهید با حضور آیت‌الله هاشم نیازی(عضو مجلس خبرگان رهبری) و حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا بهشتی(فرزند آیت‌الله شهید بهشتی) برگزار شد.

آیت‌الله نیازی با بیان اینکه یکی از سنت‌های خوب یادواره‌هایی است که هر ساله برگزار می‌شود، اظهار کرد: آشنایی من با شهید قدوسی به واسطه آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی سال 41 یا 42 بود. اولین دیداری که با شهید قدوسی داشتم قدرت تسخیر و روحیه بالای جذبه‌ای که داشت من را فراگرفت.

او افزود: آنچه امروز از موفقیت حوزه‌های علمیه نه تنها در سراسر کشور بلکه در جهان می‌بینیم معلول تاسیس پایه‌ای است که شهید قدوسی و بهشتی آن را ایجاد کردند. معتقدم اخلاص افرادی چون شهید قدوسی و آیت‌الله میلانی به عنوان کسی که هزینه‌های این حوزه علمیه را تامین کرده باعث این فراگیری حوزه‌ها و موفقیت آنها بوده است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره مضرات شبکه‌های مجازی گفت: هویت ملی و دینی ما تحت تاثیر خطرات این شبکه‌های مجازی است. وظیفه شخصی ماست که مراقب فرزندان‌مان باشیم چراکه تنها کشوری که فضای مجازی در آن کنترل نمی‌شود ایران است.

نیازی خاطرنشان کرد: در برخی شبکه‌های اجتماعی سخنان شهید مطهری و بهشتی به گونه‌ای بیان می‌شود که گویی این شهیدان مخالف جمهوری اسلامی بوده‌اند، بنابراین معتقدم باید شبکه‌های ملی ایجاد شود تا مردم نسبت به این مسئله مصونیت پیدا کنند.

او با بیان اینکه در جامعه نباید اعتراضات بیان شود، گفت: یکی از موعظه‌های شهید قدوسی که در رفتار او در مدیریت مدرسه حقانی نیز دیده می‌شد این بود که در اداره کشور یک نفر باید تصمیم گیرنده باشد

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: اگرچه امسال دولت سعودی ما را به حج راه نداد اما چوب خدا صدا ندارد چراکه در جلسه اخیر که در چین برگزار شد براساس مصوبه‌ای که در آن جلسه تصویب شد وهابیت جزو هیچ‌یک از فرقه‌های جهان اسلام نیست.

کد خبر : ۴۰۷۹۱۰